Telekom Mobile (fostul Cosmote) susţine că în perioada septembrie 2021 – septembrie 2022 a câştigat 390.000 de clienţi noi

10/11/2022

Telekom Mobile (fost Cosmote) şi Digi Mobil se luptă de ceva timp pentru ultima treaptă a podiumului când vine vorba de numărul de clienţi pe telefonie mobilă.

În cel mai nou raport financiar al Telekom Mobile, cel aferent trimestrului al treilea din 2022, se evidenţiază faptul că în perioada septembrie 2021 – septembrie 2022 compania a câştigat 390.000 de clienţi noi.

Telekom Mobile ajunge la un total de 4.08 milioane de clienţi împărţiţi astfel:

  • 1.82 milioane de abonaţi (+6.2% vs aceeaşi perioadă de anul trecut);
  • 2.25 milioane de utilizatori prepaid (+19.8% vs aceeaşi perioadă de anul trecut).

„Chiar și într-un mediu de piață dificil, am reușit să continuăm să ne creștem baza de clienți și să atingem noi recorduri. Am reușit să facem acest lucru, deoarece ne concentrăm pe deplin pe client. Urmărim fără încetare programul nostru puternic de eficientizare a costurilor și ne adaptăm cu rapiditate la condițiile de business în continuă schimbare.”, a declarat Nicolas Mahler, Chief Financial Officer Telekom Romania Mobile.

Chiar dacă nu va participa la licitaţia 5G, Telekom Mobile continuă să investească în infrastructura 4G. În ultimul an, calitatea rețelei Telekom Mobile s-a îmbunătățit în 1.200 de localități cu 10,6 milioane de locuitori. În prima jumătate a anului, modernizările au dus la o acoperire mai bună în peste 440 de zone urbane și rurale, cu un total de 345.000 de locuitori, în timp ce acoperirea 4G a depășit 98% din populație.

Mai multe detalii puteţi găsi în comunicatul de presă.

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.