Telekom România a anunţat lansarea aplicaţiei Where’s My Technician. Prin intermediul acesteia un client poate apela la un tehnician al operatorului atunci când are o problemă cu unul dintre serviciile furnizate.
Prin intermediul aplicaţiei clientul poate stabili intervalul orar al intervenţiei la domiciliu, poate vizualiza în timp real în cât timp ajunge tehnicianul la adresă şi poate oferi feedback după efectuarea intervenţiei.
“Serviciul se numește Where’s My Technician, este o aplicație creată împreună cu Oracle. Lucrăm la această aplicație de aproape un an de zile. Prin acest serviciu introducem conceptul de uberizare a serviciilor de intervenție. O astfel de aplicație va ajuta foarte mult și modul de desfășurare a activității de intervenție. În funcție de informațiile transmise de client, se poate anticipa durata intervenției sau numărul de persoane necesar pentru executarea lucrării.”, a declarat Andrei Popovici, director executiv Vânzări Locale și Operațiuni Clienți Telekom România.
Calculul este că serviciul va reduce numărul și durata apelurilor în call center și va contribui la îmbunătățirea satisfacției clienților companiei.
Serviciul poate fi accesat din aplicația de gestionare a contului MyAccount Telekom, secțiunea Asistență / Deranjamente.