Telekom România a anunţat ce rezultate financiare a obţinut în primul trimestru din 2019. Veniturile companiei continuă să fie în scădere, acestea ajungând la 216.6 milioane euro, cu 4.4% mai mici comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. EBITDA ajustată s-a ridicat la 26.2 milioane de euro, în scădere cu 20.8% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Ce alte date interesante am găsit în comunicatul de presă:
- veniturile din serviciile mobile au scăzut cu 6.6%, ajungând la 76.2 milioane euro;
- veniturile din serviciile fixe au scăzut cu 12.2%, ajungând la 57.8 milioane euro;
- 1.41 milioane clienți pe serviciile de televiziune, scădere de 3.7%;
- 771.000 abonaţi la pachete de servicii integrate fix-mobil, creștere de 40.2% față de primul trimestru din 2018;
- 4.65 milioane clienți pe telefonia mobilă, din care 34% pe abonament. Avem o scădere de 0.8% față de aceeași perioadă din 2018;
- numărul total al clienţilor din segmentul business a crescut cu 5.7% în primul trimestru al anului faţă de perioada similară a anului trecut.
Comunicatele de presă Telekom România legate de rezultatele financiare sunt din ce în ce mai simple, parcă nu vor să intre prea mult în detalii. Mă gândesc că se chinuie destul de mult să prezinte şi ceva creşteri în condiţiile în care scăderile sunt vizibile în mai toate segmentele.