Telekom România a făcut publice rezultatele financiare pentru al treilea trimestru din 2018. În continuare veştile din tabăra magenta nu sunt cele mai bune, compania anunţând venituri de 226.7 milioane de euro, cu 5.3% mai mici comparativ cu al treilea trimestru din 2017. EBITDA ajustată s-a ridicat la 41.2 milioane de euro, în scădere cu 4.2% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Ce alte date interesante am găsit în comunicatul de presă:
- veniturile din serviciile mobile au crescut cu 6.1%, ajungând la 117.9 milioane euro;
- 1.45 milioane clienți pe serviciile de televiziune, scădere de 1.4% şi venituri aferente mai scăzute cu 7.8% de la un an la altul;
- 655.547 abonaţi la pachete de servicii integrate fix-mobil, creștere de 44% față de al treilea trimestru din 2017. Veniturile aferente au crescut 30.7%;
- 1.15 milioane clienți pe serviciile broadband (internet fix și mobil), în scădere cu 2.8% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut;
- 4.6 milioane clienți pe telefonia mobilă, din care 36% pe abonament. Avem o scădere de 2.7% față de aceeași perioadă din 2017;
- numărul total al clienţilor din segmentul business a crescut cu 8.8% în al treilea trimestru al anului faţă de perioada similară a anului trecut.
Telekom încearcă să îşi revină prin oferte atrăgătoare şi campanii de marketing agresive, însă rezultatele se tot lasă aşteptate.