Până la finalizarea proceselor de preluare ale clienţilor Telekom România, operatorul magenta continuă să existe, chiar dacă sub o formă de avarie.
Clienţii încă existenţi în reţeaua Telekom au primit recent o informare prin intermediul căreia li s-a transmis că începând cu data de 29 decembrie 2025 serviciile Mesagerie Vocală şi MMS vor fi dezactivate.
„Bun găsit! Pentru că vrem să îţi oferim servicii şi funcţionalităţi cât mai relevante pentru tine, Mesageria Vocală şi MMS vor fi dezactivate începând cu 29.12.2025. Acestea sunt folosite tot mai puţin, iar facilităţile oferite de ele sunt accesibile şi mai uşor de utilizat în alte aplicaţii. Mulţumim că eşti alături de noi, Echipa Telekom.” se arată în mesajul transmis clienţilor.

Adevărul este că cele două servicii sunt unele extrem de învechite, iar numărul celor ce le utilizează este aproape de zero. Mă gândesc că Mesageria Vocală mai are ceva utilizatori, cei obişnuiţi pe modul clasic de a lăsa mesaje vocale (mulţi operatori telecom încă îl oferă în standard), în timp ce MMS-ul este mort de foarte mulţi ani (nu ştiu dacă îl mai utilizează cineva, sub o formă sau alta).