În aprilie 2017 Telekom România lansa platforma comercială #Netliberare prin intermediul căreia promitea democratizarea accesului la internet cu oferte ce începeau de la 5 euro. Câteva luni mai târziu, în noiembrie 2017, Telekom a fost primul operator de pe piaţa din România care a introdus oferte cu trafic nelimitat 4G pentru segmentul de abonaţi, precum şi trafic nelimitat gratuit pentru streaming video, pentru utilizatorii de cartele.
Cea mai recentă etapă lansată în cadrul #Netliberare a avut loc pe 26 martie 2018, atunci când Telekom România a extins bonusul de trafic de date mobile 4G nelimitat şi pentru segmentul de cartele preplătite, pornind de la un minim de 5 euro credit. Ultima ofertă a fost dezvoltată în sinergie cu lansarea Telekom Electronic Beats pe piața locală. Platforma Telekom Electronic Beats îşi propune să devină parte a vieții cotidiene și culturale a iubitorilor de muzică electronică, facilitându-le accesul la informații, dar și la noi oportunități de divertisment.
Câteva statistici la 1 an de #Netliberare:
- 2 milioane de clienţi Telekom care deja utilizează ofertele #Netliberare;
- trafic 4G în rețeaua Telekom de 6 ori mai mare datorită investiţiilor masive în dezvoltarea reţelei 4G şi a portofoliului de telefoane şi servicii;
- peste 58% creştere a indicatorului de prima opțiune ca brand în mediul urban, pe grupul-țintă mileniali, atât pentru internetul de mare viteză, cât şi pentru serviciile mobile (potrivit Advertising Tracking Study derulat de Kantar Millward Brown, în decembrie 2017, pentru Telekom).
„În doar un an de la lansarea #Netliberare în România, rezultatele sunt concludente: două milioane de clienţi care deja folosesc serviciile #Netliberare şi trafic 4G de şase ori mai mare în reţeaua noastră. Mai mult, platforma #Netliberare a condus la creșterea semnificativă a valorii de brand ca furnizor de servicii mobile şi internet de mare viteză, în timp ce percepţia față de ofertele simplificate ale brand-ului nostru s-a intensificat și a dovedit puterea şi relevanţa promisiunii Telekom. Aceste cifre demonstrează angajamentul nostru faţă de clienţi în furnizarea celor mai bune produse şi servicii de pe piaţa locală de comunicaţii şi eforturile continue ale companiei noastre de a îmbunătăţi reţeaua prin noi investiţii, noi tehnologii şi prin cunoștințele unei echipe de specialişti orientaţi către zona de comunicații, aflaţi mereu în căutarea ultimelor inovații în domeniu şi mereu dornici să descopere noi mijloace de a deservi cât mai bine clienţii”, a declarat František Mala, Director Executiv Marketing Rezidențial și Vânzări Naționale, Telekom România.