Întotdeauna Tvr este contratimp sau la comandă cu această temă de dezbatere. Trebuie sa recunosc că toată tevatura a început de la duduia Udrea. A venit asta ca ministră şi gata apar n specialişti în marketing, turism, părerişti. Mă enervează gândirea atipică – pe vreme de criză la noi guvernanţi se gândesc cum să cheltuie nişte bugete în vânt (pe bugete de publicitate).
Se uită ceva, cred eu important. Păi ce să promovăm?
– peturile de peste tot (de pe vârful munţilor până în inima pădurilor);
– mârlănia hotelierilor care cer pe un serviciu de 20 euro, 50 dacă eşti străin;
– imaginile dezolante de pe străzi cu sutele de cerşetori care te “îmbie” cu un Dă şi mie un leu de pe Calea Victoriei până la intrarea într-o biserică;
– clădirile cenuşii care dau un aspect de zonă proaspăt ieşită din bombardament;
– aspectul şi comportamentul neaoş, cocalar, frumos mirositor al concetăţenilor noştri;
– all-inclusive (un serviciu mult adorat de noi pe afară) este un cuvânt şi un serviciu care sperie rău pe ai noştri hotelieri(un exemplu din lista de servicii ce lipsesc la noi).
– drumurile pline de cratere vulcanice. Martore ale nenumăratelor plombe ce au devenit mai periculoase decât groapa propriu-zisă.
– cleptomania de joasă speţă. Străinul fiind considerat, mai degrabă, o puşculiţă uşor de spart;
Ar fi multe de spus şi tu cel care citeşti pe aici cunoşti o groază de negaţii cu privire la ce naiba să se promoveze. Dar politicianul gândeşte astfel. S-a împrumutat în numele nostru la FMI, Banca Mondială şi trebuie să fie cheltuiţi – INTELIGENT. Adică ca şi celelalte campanii rezultatele se vor lăsa adaptate. Singurele “valuri” vor fi în presă (tradiţională sau online) şi în minţile românilor căre şi-ar dori mai mult pentru ţara în care trăiesc (culmea mai sunt şi “romantici” de acest fel).