Atletul Joseph Tame a alergat jumătate de maraton (21 de km), în 2 ore, în forma logo-ului Apple, ca tribut adus lui Steve Jobs. Demisia acestuia din urmă, din funcţia de CEO Apple, a stârnit luări de cuvânt emoţionante din partea consumatorilor, a liderilor în materie tehnologică dar şi a jurnaliştilor. Unii, însă, au considerat că manifestarea gratitudinii, pur verbală, este prea puţină pentru aportul adus de Jobs dezvoltării tehnologice şi nu numai.
Producătorul media, Joseph Tame, şi-a arătat aprecierea într-un mod mai vizual. Cu ajutorul a două dispozitive Iphone şi a picioarelor lui a cartografiat sigla giganticului Apple în cadrul unui circuit realizat în centrul oraşului Tokyo.
Folosind aplicaţia RunKeeper pentru a-l urmări, Iphone-ul lui Tame a desenat automat logo-ul Apple. De-a lungul semi-maratonului media bătăilor inimii atletului a fost de 155. Ăsta, da! mod de a iubi un brand!