Agenţia de marketing online Limitless Agency ne-a trimis un comunicat de presă cu câteva statistici interesante legate de campania promoţională Black Friday 2022. Aceştia au analizat perioada 11 – 13 noiembrie, cea mai relevantă pentru ediţia de anul acesta.
Din comunicat am extras o informaţie care cu siguranţă a ieşit în evidenţă şi anume că cea mai mare comandă din campania Black Friday 2022 a fost un televizor a cărui valoare a fost de 148.731 euro. După un scurt research am descoperit că modelul Samsung MNA110MS1A de 277 cm cu rezoluţie 4K UltraHD şi tehnologie micro LED este “norocosul” câştigător, acesta costând pe site-ul unui retailer 729.999 lei.
O altă comandă interesantă a fost dată de un alt român atras de reducerile Black Friday 2022, acesta achiziţionând 45 de perechi de pantofi.
În analiza lor cei de la Limitless Agency au fost verificate 568 de magazine online, aceastea atrăgând venituri de peste 20 milioane de euro în cele trei zile menţionate la începutul articolului (+1.5% vs campania de anul trecut).
Cele mai mari vânzări le-au avut industriile (vs 2021):
- IT&C: 32 milioane euro, în scădere cu 11.8%;
- Fashion: aproape 4,5 milioane euro, în creștere cu 9.4%;
- Auto: 1,6 milioane euro, în scădere cu 6.9%;
- Casă & Grădină: 1,5 milioane euro, în creștere cu 24.7%;
- Librărie: 535.000 euro, în scădere cu 10%;
- Bijuterii: 485.000 euro, în creștere cu 10.4%;
- Food: 462.000 euro, în scădere cu 0.6%;
- Baby: peste 417.000 euro, în creștere cu 68.3%;
- Beauty: aproape 407.000 euro, în scădere cu 23.1%;
- Pharma: 367.000 euro, în creștere cu 19.5%.
Referitor la întreaga piaţă de ecommerce, aceasta ar urma să ajungă anul acesta la peste 7 miliarde de euro, în creştere cu 13% vs 2021.