UPC România a anunţat rezultatele financiare pentru cel de-al doilea trimestru din 2018. Veniturile companiei au crescut cu 4.3% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, iar Vodafone nu poate decât să se felicite pentru alegerea inspirată.
Iată şi alte cifre extrase din comunicatul de presă:
- Un total de 112.800 de abonamente noi (RGU) faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, susţinut de creşterea performanţei pe toate segmentele;
- Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu peste 156.800 de case, reprezentând o creştere anuală de peste 5%, ajungând la 3.097.600 gospodării din România;
- Investiţiile constante în inovaţii pentru clienţi au determinat creşteri pe toate segmentele în trimestrul al doilea din 2018: 5% mai mulţi clienţi de televiziune digitală, 6,5% mai mulţi clienţi de internet şi 11% mai mulţi clienţi de telefonie comparativ cu trimestrul al doilea din 2017;
- UPC România are un numãr total de 978.400 clienţi. În ultimul an compania a câştigat 33.400 clienţi noi.
Mihnea Rădulescu, CEO UPC România: „Evoluţia noastră de la an la an este determinată în principal de creşterea segmentelor cheie, atât în zona rezidenţială cât şi B2B, datorită lansării de produse inovatoare, îmbunătăţirii experienţei clienţilor şi, bineînteles, eforturilor întregii echipe UPC România. Una dintre priorităţile noastre este să oferim cea mai bună conectivitate pentru a răspunde astfel aşteptărilor clienţilor: 63% dintre clienţii de internet se bucură deja de Wi-Fi rapid cu modemul Connect Box, unul dintre cele mai de succes produse ale noastre. Rămânem consecvenţi strategiei noastre de a investi şi a aduce în casele clienţilor servicii avansate prin intermediul ofertelor HAPPY HOME: viteze superioare de internet, experienţe Wi-Fi premium şi divertisment nelimitat pe orice ecran”.
UPC România creşte încet, dar sigur. După finalizarea achiziţiei de către Vodafone, cred că vom vedea în piaţă un jucător mult mai echilibrat şi cu un cuvânt greu de spus.