Prin rezultatele foarte bune înregistrate pe segmentele dispozitivelor mobile și Enterprise, veniturile Lenovo și implicit profitul acestei companii au crescut considerabil față de aceeași perioadă a anului trecut.
Pentru trimestrul fiscal al treilea din 2014, ce s-a încheiat la 31 decembrie, venitul Lenovo a fost de 14.1 miliarde de dolari, în creștere cu 31 de procente față de T3 2013. Aceste rezultate au putut fi atinse printr-o foarte bună integrare în cadrul companiei a investiților reprezentate de achiziționarea Motorola și IBM System x.
Cea mai importantă divizie a bussines-ului Lenovo este în continuare cea a PC-urilor, unde producătorul chinez deține o cotă de piață de 20%. În cadrul companiei, veniturile Lenovo sunt reprezentate în proporție de 65% de vânzările de PC-uri, 24% de vânzările de dispozitive mobile și 9% de segmentul Enterprise.
Dacă privim în urmă, în aceeași perioadă a anului 2013, veniturile Lenovo erau susținute în proporție de 81 de procente de divizia PC-urilor. Acum, prin vânzările Motorola, dar și a creșterii cererii pentru smartphone-uri și tablete Lenovo, compania chineză nu mai depinde atât de tare doar de segmentul PC.
Sper ca în acest an, Lenovo să fie mai activ pe piața din țara noastră, să dovedească o mai bună înțelegere a puterii de cumpărare a românilor și să ofere o gamă și mai diversificată de produse. În felul acesta, vom contribui și noi mai mult la această creștere a veniturilor Lenovo.