Viitorul abonament Netflix cu reclame va costa între 7 şi 9 dolari, iar reclamele nu vor ţine mai mult de 4 minute la fiecare 60 de minute de vizionat filme / seriale

/
/
28 aug. 22
/

Viitorul abonament Netflix cu reclame este un subiect intens mediatizat în ultima perioadă, iar faptul că informaţiile apar cu ţârâita, ne face să ne gândim că Netflix le “scapă” oarecum intenţionat tocmai pentru a promova cât de mult poate această idee.

Până în prezent am aflat că viitorul abonament Netflix cu reclame nu va permite descărcarea de conţinut pentru vizionat offline şi că profilele pentru copii nu vor avea reclame indiferent de abonamentul ales.

Acum surse apropiate companiei şi preluate de Bloomberg ne oferă alte noutăţi:

  • preţul abonamentului nu a fost încă decis, însă reprezentanţii Netflix oscilează între 7 şi 9 dolari (personal cred că acesta va fi 7.99 dolari pentru a putea rămâne competitiv în lupta cu Disney Plus, serviciu de streaming video ce va lansa din luna decembrie un abonament similar) în Statele Unite ale Americii;
  • reclamele nu vor fi afişate mai mult de 4 minute pe parcursul a 60 de minute de vizionat filme / seriale;
  • reclamele vor fi afişate oarecum random şi nu se vor folosi profiluri de utilizatori.

Aceste caracteristici ale abonamentului cu reclame vor fi utilizate la început, însă în funcţie de cum le vor primi utilizatorii, unele dintre ele ar putea suferi modificări în timp.

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Un grup de hackeri a anunţat că a furat 86 de milioane de piese din baza de date Spotify, adică 99.6% din toate ascultările de pe platforma de streaming audio

Un grup de hackeri cunoscut drept „Anna’s Archive” a anunţat că a spart baza de date a gigantului suedez Spotify şi a furat aproape 300 TB de date.

Patriarhia Română a lansat Trinitas Film, prima platformă de streaming video cu conţinut creştin-ortodox din lume (avem şi preţul abonamentului)

Dacă sunteţi în general o persoană credincioasă, dar timpul nu vă permite să ajungeţi foarte des la biserică, aflaţi că acum aveţi o nouă sursă de informare şi una chiar foarte bine pusă la punct.

Jocul FIFA (2026) va fi lansat anul viitor în parteneriat cu Netflix şi Delphi Interactive

Vă era dor de un nou joc din faimoasa serie FIFA? Chiar dacă parteneriatul dintre EA Sports şi FIFA a încetat de ceva timp, reprezentanţii federaţiei nu au renunţat niciodată la ideea că brandul FIFA va reveni sub o formă sau alta într-un nou joc.