Software

Viitorul abonament Netflix cu reclame este un subiect intens mediatizat în ultima perioadă, iar faptul că informaţiile apar cu ţârâita, ne face să ne gândim că Netflix le “scapă” oarecum intenţionat tocmai pentru a promova cât de mult poate această idee.

Până în prezent am aflat că viitorul abonament Netflix cu reclame nu va permite descărcarea de conţinut pentru vizionat offline şi că profilele pentru copii nu vor avea reclame indiferent de abonamentul ales.

Acum surse apropiate companiei şi preluate de Bloomberg ne oferă alte noutăţi:

  • preţul abonamentului nu a fost încă decis, însă reprezentanţii Netflix oscilează între 7 şi 9 dolari (personal cred că acesta va fi 7.99 dolari pentru a putea rămâne competitiv în lupta cu Disney Plus, serviciu de streaming video ce va lansa din luna decembrie un abonament similar) în Statele Unite ale Americii;
  • reclamele nu vor fi afişate mai mult de 4 minute pe parcursul a 60 de minute de vizionat filme / seriale;
  • reclamele vor fi afişate oarecum random şi nu se vor folosi profiluri de utilizatori.

Aceste caracteristici ale abonamentului cu reclame vor fi utilizate la început, însă în funcţie de cum le vor primi utilizatorii, unele dintre ele ar putea suferi modificări în timp.