După Orange şi Telekom, iată că şi Vodafone anunţă rezultatele financiare pentru cel de-al treilea trimestru din 2018 (iunie – septembrie).
Iată cele mai importante informaţii regăsite în comunicatul de presă:
- venituri de 183.6 milioane euro, creștere de 4.8% față de aceeaşi perioadă a anului trecut;
- 9.730.487 clienți pe servicii mobile, servicii fixe de voce și internet of things la data de 30 septembrie 2018, dintre aceştia 8.990.849 fiind utilizatori ai serviciilor mobile;
- ARPU de 6.1 euro;
- 41.2% din baza de clienți se află pe abonament, iar utilizatorii cartelei Vodafone reprezintă 58.8% din total. Ponderea abonaţilor a crescut cu 2.2% comparativ cu trimestrul al treilea din 2017;
- consumul de date mobile a crescut cu 69% față de perioada similară a anului trecut.
„Pe parcursul trimestrului trecut am continuat să investim în rețea și am lansat în premieră acoperire NarrowBand-IoT la nivel național, un pas important în acest sector de creștere unde companiile adoptă proiecte IoT la scară largă. De asemenea, am accelerat planul de recrutare angajând profesioniști cu aptitudini de top în mai multe departamente, inclusiv în cel de relații clienți pentru a le oferi acestora cele mai bune experiențe și oferte”, a declarat Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.
Vodafone se menţine în continuare în spatele Orange ca număr de clienţi şi venituri, cei doi mari operatori având împreună o cotă de piaţă impresionantă.