Diverse

Anul trecut la data de 26 martie eMag.ro lansa o campanie de mare succes denumită Crazy Days. Crazy Days a reprezentat un răspuns destul de bine creionat pentru campania Black Friday, o altă campanie de mare amploare pentru retailer.

Prin Crazy Days, eMag.ro a încercat să ofere „tuturor consumatorilor români promoţii tematice de câte o zi concentrate pe cele mai importante branduri şi tehnologii”. Promoţia în sine a durat câteva săptămâni, însă principalele reduceri de preţ au fost în primele 7 zile de la lansarea acesteia. Îmi aduc aminte că cele mai interesante reduceri au fost chiar în prima zi, când aproape toate laptopurile Dell aveau o reducere de 20%. Atunci am ezitat dacă să cumpăr sau nu un Dell cu procesor i7 la 1.999 lei, însă constrâns de alte cheltuieli am renunţat. Chiar eMag.ro declara la doar 3 ore de la lansarea campaniei, că au fost achiziţionate peste 850 de laptopuri, în condiţiile în care în România se vindeau zilnic o medie de 1.000 de laptopuri în întreaga ţară de la toţi retailerii online şi offline. La final, campania a fost un succes enorm, de aceea mă întreb dacă şi anul acesta vor mai apela la cele 7 crazy days.

Săptămâna următoare este ultima înainte de campanie (comparativ cu anul trecut) şi ne aşteptăm să apară primele semne din partea celor de la eMag.ro. Aici mă refer la diferite campanii de promovare şi de abonare la newsletter-ele lor. Din păcate, până acum nu am auzit nicio veste în acest sens, de aceea punem sub semnul întrebării campania de anul acesta.

Credeţi că eMag.ro va face un obicei din această campanie şi o vom vedea şi anul acesta?

crazy-days-asus