Samsung dorește să scoată în față proiectele ce definesc Generația A. Vorbim de proiecte gândite să aducă un plus în viața tuturor, să ne facă să trăim mai frumos, mai informați, mai inspirați.
Sunt 30 de proiecte finaliste, iar 10 dintre ele urmează a fi promovate de către Samsung la nivel național. Cele 30 de nominalizări le găsiți în secțiunea dedicată de pe micro-site-ul Generația A, tot acolo din 17 februarie puteți să vă exprimați votul și să-l share-uiți în social media spre a atrage cât mai mulți prieteni spre ideea ce considerați că merită a fi promovată.
Unul dintre proiectele ce mi-a plăcut în mod deosebit este Bucharest City App, aplicația de mobil ce și-a propus să ofere detalii legate de evenimente, restaurante, locuri de distracție din București. Cred că o astfel de aplicație se potrivește și pe tipicul altor orașe din țara noastră: Cluj-Napoca, Timișoara, Iași etc. În contextul în care din ce în ce mai mult căutăm detalii pe smartphone, o aplicație care să combine informație diversificată se potrivește de minune.
Nu uitați, perioada de votare pentru proiectele finaliste se încheie pe 24 februarie.
Pe 24 februarie urmează ca Samsung să anunțe lista celor 10 proiecte ce beneficiază de promovare în Business Magazin!
Sunt alături de fiecare dată de inițiativele ce au rolul în a schimba societatea în bine, iar Samsung și-a propus să adune idei cu impact puternic pe o platformă dedicată, să le ajute spre a crește mai repede, mai frumos.