VoxPublica şi BusinessCover – 2 bloguri colective

06/10/2009

          Din câte observ se poartă un trend şi în online. Se ştie că printul este în pierdere şi viitorul al surselor de ştiri sau informaţiei oferită via www. Acum se duce o mică „luptă” pentru trafic. Ulterior cota de piaţă obţinută va fi monetizată, să zicem, printr-un abonament simbolic la site-ul respectiv.
          Ca tu să te abonezi, să plăteşti este nevoie ca site-ul să fie de calitate şi să te facă să vrei acele date, ştiri etc. Dacă va fi un succes asta rămâne de văzut. Publicitatea nu poate aduce sumele necesare pentru plata unor adevărate redacţii adresate online news. Se caută soluţii şi cele găsite pe afară cu siguranţă vor fi integrate şi la noi.
          Dar să discutăm despre cele 2 platforme:

          VoxPublica este a grupului Realitatea-Caţavencu şi reuneşte o parte a fostei echipe de la Cotidianul. Se doreşte a fi o platformă de comentarii, bloguri şi opinii. Tema este uşor de parcurs iar după ce citeşti numele editorilor realizezi că  va fi un „succes”.

          BusinessCover are în spate echipa ce redactează Capital – varianta de print. Este un fel de Capital.ro reloaded. Cred că vor să se submineze căci altfel nu văd rostul site-ului. Editorialele sunt legate, bineînţeles, de finanţe, imobiliare, macroeconomie, etc.
          Cele 2 site-uri încearcă să furnizeze informaţie de calitate. Să vedem dacă şi „percutează” ca trafic.

Categorii
Tag-uri
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.