Se pare că strategia Central European Media Enterprises de a desfiinţa pur şi simplu concurenţa ilegală (legală nu prea există în România) a dat roade. Astfel că, la sfârşitul lunii martie 2013, serviciul video on demand voyo.ro avea peste 39.100 de abonaţi.
Din cele 6 ţări în care este prezent serviciul video on demand Voyo, România este pe primul loc ca număr de abonaţi. Situaţia în celelalte ţări arată astfel:
Bulgaria – 7.600
Croația – 6.300
Cehia – 26.500
România – 39.100
Slovacia – 15.300
Slovenia – 33.600
Cu toate că serviciul Voyo din ţara noastră are cel mai mare număr de abonaţi, aceştia s-au strâns cu multe sacrificii din partea celor de la CME: reduceri la abonamente (au ajuns la un moment dat să ofere abonamente şi la 1 euro), abonamente gratuite oferite celor ce achiziţionau televizoare Samsung, atacuri asupra concurenţei ( vplay.ro a avut perioade de inactivitate, alte site-uri mai mici au fost închise ) etc. Mă întreb totuşi câţi dintre aceştia îşi vor prelungi abonamentele după ce se vor termina cele promoţionale, sau câţi abonaţi noi vor atrage în următoarea perioadă?