Îmi pare rău că am întârziat a ajunge la #webstock10. Am prins prezentarea lui Manafu la sfârşit. Mai întâi să mă trezesc la realitate şi apoi vă spun ce am învăţat de pe aici :). Mai degrabă cele câteva cuvinte se potriveau pe twitter dar să îmi încarc bateriile şi mai vorbim.
Dacă nu sunteţi în sală, deşi mă îndoiesc la câtă lume este pe aici faţă de Mobile Marketing Conference din mai, puteţi urmări transmisia live aici.
Atunci aveam un Nokia N900 pentru poze şi video ca blogger oficial iar acum un Galaxy S.
Programul este extrem de încărcat şi sper să ţin pasul cu volumul de informaţii.
Deja am găsit articole de dimensiuni generoase cu privire la webstock 2010.
1. Titus Blog – Webstock 2010 – live update;
2. DanDragomir.biz – Webstock 2010 – live.
Câteva fotografii făcute cu Galaxy S:
În primul rând ţin să precizez că aveţi opinia mea cu privire la Webstock 2010 şi nu o analiză ultracompletă precum cea a lui Titus.
Webstock este despre internet şi acum internetul se mănâncă cu social media.
Întrebarea unui nou venit: Ce este social media?
Răspunsul meu ar fi: facebook, twitter, forsquare, hi5, bloguri, yahoo! messenger etc. S-a ajuns ca social media să fie identificată cu webul. Lumea intră pe net ca să vadă ce mai face grupul de amici de pe facebook, spre exemplu.
Faţă de perioada 2007 – 2009, Facebook în România a crescut exponenţial acaparând un număr uriaş de conturi (cei de pe hi5 au migrat pe facebook şi nu este bine deloc pentru spaţiul de reclamă deoarece veniturile generate de astfel de useri sunt spre zero absolut).
Legat de aceste servicii de socializare sunt şi persoane ce consideră că sunt mai degrabă mofturi de moment (Dragoş Manac le-a făcut „bullshit”).
Vlad Stan mi-a plăcut că nu a venit cu o prezentare, un ppt ci a vorbit direct. A încheiat cu o întrebare ce se află în mintea multora. Care va fi rolul oamenilor când computerele se vor resofta singure?
Bineînţeles, în contextul în care evoluţia webului şi a inovaţiilor din domeniul tehnologic funcţionează în medie geometrică. De la an la an schimbările sunt mai pregnante şi nu ştiu cât de pregătiţi suntem spre a le sintetiza şi a lua ce este mai bun din ele.
Zoli Herczeg de la Microsoft a avut o prezentare intitulată Ză cloud. Din momentul în care a afirma că nu este viabil cloud computingul pentru un blogger cu 1000 de unici pe zi ci pentru o companie, site. etc care derulează o campanie sau au un trafic fluctuent şi trebuie să facă faţă unui număr mare de useri într-un timp scurt am renunţat să îl mai ascult.
Sunt multe softuri ce merg prin cloud computing. Dacă nu ştiţi ce înseamnă găsiţi un articol pertinent.
Locaţia aleasă a fost superok şi pot spune că am învăţat unele lucruri noi.
Pentru un blogger integrarea social media (în special twitter şi facebook) se poate dovedi un mix reuşit aducător de unici şi influenţă.
Mulţumesc celor de la Vodafone şi lui Manafu pentru invitaţie.
Video la Webstock 2010 – asta că mă şi întreba un cititor cum filmează Galaxy S într-un spaţiu lipsit de lumină.