Prima dată când am auzit informaţii relevante despre publicitatea prin intermediul mesajelor sau sms-urilor a fost la Mobile Marketing Conference de anul trecut. Un exemplu era legat de Vodafone şi Petrom, iar rezultatele obţinute erau rezonabile.
Şi la noi sunt milioane de telefoane mobile şi spaţiu mai intim sau mai direct către un viitor client nu există. De aceea şi targetarea unui anumit grup trebuie să fie atent făcută.
Unul dintre serviciile româneşti ce vă poate oferi consultanţă este whosms.ro. Oferta lor de preţuri este aici. Puteţi chiar să “închiriaţi” un număr scurt pe un anumit cuvânt cheie cuvânt cheie pe un anumit număr scurt.
Nu sunt expert în marketing ca să intru în detaliu, dar pentru a dezvolta un business trebuie să apelezi la toate mijloacele cu putinţă. Dacă aveţi deja o bază de clienţi ce au acceptat să primească mesaje promoţionale de la firma dumneavoastră nu văd de ce să nu dezvoltaţi oportunitatea creată.