Prima dată când am auzit informaţii relevante despre publicitatea prin intermediul mesajelor sau sms-urilor a fost la Mobile Marketing Conference de anul trecut. Un exemplu era legat de Vodafone şi Petrom, iar rezultatele obţinute erau rezonabile. 
Şi la noi sunt milioane de telefoane mobile şi spaţiu mai intim sau mai direct către un viitor client nu există. De aceea şi targetarea unui anumit grup trebuie să fie atent făcută. 
Unul dintre serviciile româneşti ce vă poate oferi consultanţă este whosms.ro. Oferta lor de preţuri este aici. Puteţi chiar să “închiriaţi” un număr scurt pe un anumit cuvânt cheie cuvânt cheie pe un anumit număr scurt. 
Nu sunt expert în marketing ca să intru în detaliu, dar pentru a dezvolta un business trebuie să apelezi la toate mijloacele cu putinţă. Dacă aveţi deja o bază de clienţi ce au acceptat să primească mesaje promoţionale de la firma dumneavoastră nu văd de ce să nu dezvoltaţi oportunitatea creată. 

Categorii: arhiva
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.