POCO Global înțeleg că a devenit un brand indepedent. Este o strategie a Xiaomi, așa au procedat și cu Redmi etc. Totuși, evenimentul de lansare a fost transmis pe pagina Xiaomi România, comunicatul a venit de la PR-ul Xiaomi în țara noastră, distribuția se face pe aceleași canale etc.
În fine, strategia Xiaomi în cazul brandurilor din portofoliu este fix treaba lor. Dacă ne uităm la cifrele de vânzări se pare că au strategia câștigătoare, iar POCO M3 este un best-buy pe segmentul entry-level.
Prețurile recomandate din România pentru Xiaomi POCO M3:
Xiaomi Poco M3 cu 4 GB RAM și 64 GB stocare – 649 lei;
Xiaomi Poco M3 cu 4 GB RAM și 128 GB stocare – 699 lei.
Îl veți găsi în oferta eMAG & Mi Store.
Care sunt punctele PRO pentru Xiaomi Poco M3?
- display-ul IPS de 6.53 inch cu rezoluție FHD și luminozitate de 400 nits, protejat cu sticlă Corning Gorilla Glass 3;
- baterie de 6000 mAh cu alimentare la 18W (încărcătorul din pachet este de 22.5W, mai bun față de viteza maximă de încărcare a acumulatorului);
- Qualcomm Snapdragon 662, 4 GB RAM și 64 / 128 GB stocare de la 649 lei (stocarea nu este dintre cele mai ieftine, UFS 2.1 / 2.2 și RAM-ul de tip LPDDR4X);
- cameră principală cu senzor wide de 48 Megapixeli cu f/1.79 + alți senzori dedicați pentru macro și adâncimea de câmp;
- senzor IR și rolul de telecomandă ad-hoc pentru electronicele din casă;
- difuzoare stereo duale, certificare Hi-Res + jack de 3.5 mm;
- 4G, Wi-Fi ac, USB type-C, cititor de amprentă montat pe lateral.
Sunt și câteva elemente ce lipsesc: NFC, filmare 4K. Aș fi pus câțiva lei în plus spre a integra NFC-ul.
Am dat și de alte câteva informații interesante prin comunicat:
- Brandul POCO a ajuns în peste 35 de piețe în 3 ani;
- peste 2.2 milioane unități de POCO F1 au fost comercializate;
- peste 6 milioane de telefoane POCO vândute până acum.
Declarații oficiale:
“Aceste rezultate extraordinare subliniază susținerea totală a utilizatorilor pentru filosofia POCO – ‘tot ceea ce ai nevoie, nimic din ceea ce nu îți trebuie’ – și vom face tot posibilul pentru a le oferi fanilor noștri tehnologie inovativă”, a declarat Kevin Qiu, Head of POCO Global.
“Filosofia POCO reprezintă starea pe care ne-o dorim cu toții – să ne simțim atutentici și siguri pe noi. Ca un brand independent și nou, vrem să livrăm în continuare tehnologia care contează într-o lume în permanentă dezvoltare.”
“POCO M3 le aduce utilizatorilor noștri o experiență de top și oferă una dintre cele mai mari baterii din industrie”, a spus Angus Ng, Head of Product Marketing, POCO Global. “Această baterie de mare capacitate îi ajută pe utilizatori să facă pentru mai mult timp lucrurile care le plac, precum streaming-ul, să asculte muzică sau să creeze materiale video cu setup-ul triplu de camere. Cu POCO M3 ridicăm ștacheta categoriei din care face parte telefonul, oferind mai mult decât vă așteptați la toate nivelurile.”