Xiaomi SU7 este primul automobil al companiei chineze, iar impresiile au fost în general pozitive. Acum au lansat o versiune de stradă cu…, 1526CP.
Mai multe detalii despre Xiaomi SU7 ați descoperit de-a lungul timpului pe topicul dedicat. Haideți să vedem ce ascunde Xiaomi SU7 Ultra (zici că este nume de smartphone și nu de automobil, nu?).
🟡 concurența este formată din Porsche Taycan Turbo GT, Tesla Model S Plaid și Lucid Air Sapphire;
🟡 sunt trei motoare electrice – 2 x Xiaomi V8s și 1 x Xiaomi V6 ce împreună generează peste 1500CP;
🟡 atinge viteza de la 0 – 100 km/h în…, 1.98 secunde;
🟡 viteza maximă este de 350 km/h și sfertul de milă îl parcurge în 9.23 secunde;
🟡 bateria face parte din portofoliul CATL – Qilin 2.0 de 93.7kWh, iar încărcarea de la 10 la 80% se produce în…, 11 minute. Are o răcire duală, structură cell-to-body pentru un plus de securitate și siguranță;
🟡 interiorul și exteriorul amintesc direct de Xiaomi SU7, dar au fost adăugate tușe sportive – dacă permiteți o exprimare mai plastică. Iese în evidență prin spoilere agresive, dar și printr-o forță de apăsare cu 265 kg mai mare, astfel încât să nu-și ia zborul la vitezele mari pe care le poate atinge;
🟡 au folosit piele Alcantara pentru scaune, fețele de ușă etc, iar fibra de carbon se află pe tunelul central, oglinzi.
Prețul din China este de aprox. 102.900 euro (când se convertesc cei 814.900 RMB). Pot fi puse precomenzi de acum, iar livrările încep din martie 2025. Au fost puse 3680 de precomenzi în 10 minute de la prezentarea oficială, iar livările pentru 2025 sunt estimate de către o firmă de analiză în jurul a 4000 de unități.
Au livrat peste 120.000 de Xiaomi SU7 în 2024, 20.000 de unități în luna octombrie 2024. Mi se pare a fi o poveste de succes, iar compania chineză a îndeplinit toate auspiciile spre a merge mai departe pe această cale.
Puteți descoperi mai multe detalii într-un material făcut de către canalul de YouTube – Telescope:
httpvh://youtu.be/6eE6fVv8btI