YouTube Music şi YouTube Premium au depăşit 100 de milioane de abonaţi

/
/
3 feb. 24
/

Presiunile din ce în ce mai mari puse de YouTube pentru ca utilizatorii să facă trecerea la abonamentele plătite YouTube Music şi / sau YouTube Premium dau roade, compania americană anunţând oficial că cele două servicii au depăşit 100 de milioane de abonaţi (aici sunt incluşi şi cei aflaţi în perioada gratuită de test).

Mai marii YouTube sunt în extaz, Adam Smith, vicepreşedinte în cadrul YouTube, a declarat că “De la începuturi umile și până acum, cu o comunitate de 100 de milioane în peste 100 de țări, le exprimăm sincere mulțumiri abonaţilor noştri pentru sprijinul necondiţionat !”

În România cele două servicii au în continuare aceleaşi costuri ca anul trecut, însă nu pentru foarte mult timp. YouTube a demarat deja o campanie de scumpire a abonamentelor în unele ţări şi foarte probabil, cândva în acest an, va veni şi rândul României.

Iată preţurile din ţara noastră:

  • YouTube Music Premium Individual – 22 lei / lună cu 1 lună gratis;
  • YouTube Music Premium Familie – 33 lei / lună cu 1 lună gratis;
  • YouTube Music Premium Student – 11 lei / lună cu 1 lună gratis;

  • YouTube Premium individual – 26 lei / lună cu 1 lună gratis;
  • YouTube Premium familie – 39 lei / lună cu 1 lună gratis;
  • YouTube Premium student – 15 lei / lună cu 1 lună gratis.

Via: fonearena.com
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Un grup de hackeri a anunţat că a furat 86 de milioane de piese din baza de date Spotify, adică 99.6% din toate ascultările de pe platforma de streaming audio

Un grup de hackeri cunoscut drept „Anna’s Archive” a anunţat că a spart baza de date a gigantului suedez Spotify şi a furat aproape 300 TB de date.

Patriarhia Română a lansat Trinitas Film, prima platformă de streaming video cu conţinut creştin-ortodox din lume (avem şi preţul abonamentului)

Dacă sunteţi în general o persoană credincioasă, dar timpul nu vă permite să ajungeţi foarte des la biserică, aflaţi că acum aveţi o nouă sursă de informare şi una chiar foarte bine pusă la punct.

Jocul FIFA (2026) va fi lansat anul viitor în parteneriat cu Netflix şi Delphi Interactive

Vă era dor de un nou joc din faimoasa serie FIFA? Chiar dacă parteneriatul dintre EA Sports şi FIFA a încetat de ceva timp, reprezentanţii federaţiei nu au renunţat niciodată la ideea că brandul FIFA va reveni sub o formă sau alta într-un nou joc.