Dacă aţi considerat că actualul stil de apariţie a reclamelor pe Youtube este agresiv, trebuie să ştiţi că acest lucru se va schimba în şi mai rău în perioada imediat următoare.
Youtube se află în etapele finale de testare a unui nou tip de reclame, cele audio. Pentru că foarte mulţi utilizatori ascultă muzică sau podcast-uri în timpul altor activităţi, reprezentanţii Youtube s-au gândit că şi aceştia trebuie stresaţi cu reclame, astfel că în curând vor apărea reclamele exclusiv audio. Acestea vor dura 15 secunde şi nu vor avea niciun element video, doar imagini statice.
Alături de acest sistem nou de reclame audio, Youtube va implementa şi un sistem nou de targetare, unul în funcție de starea de spirit și activitate (fitness, relaxare etc.). YouTube are playlist-uri speciale pentru starea de spirit și activitatea utilizatorilor, iar când un utilizator va alege un playlist pentru fitness, de exemplu, va primi și reclame din aceeași categorie.
Conform Youtube la nivelul unei luni peste 2 miliarde de oameni ascultă cel puţin o melodie, astfel că o reclamă stil radio va aduce cu siguranţă venituri suplimentare.