Black Friday la Media Galaxy – „cel mai mare Black Friday EVER”

/
/
20 oct. 16
/

eMAG a oferit mai multe detalii legate de Black Friday în ediția pe 2016, iar concurența directă nu a stat cu mâinile în sân, iar la puțin timp am primit un comunicat de presă cu detalii legate de reducerile pe care Media Galaxy le-a pregătit în perioada imediat următoare. 

Altex & Media Galaxy deja ne-a obișnuit cu Black Friday de primăvară, vară, iarnă și toamnă, iar în 2016 au rulat un BF de peste 30 de zile. În 2016 continuă pe aceeași idee, 35 de zile cu reduceri și promoții.

Ei spun că pregătirile au început în urmă cu 6 luni, au investit în optimizarea site-ului, dar și în infrastructura hardware ca să obțină un timp de încărcare al paginilor cât mai bun, asigurarea unui stoc minim de 500 produse pe reperele importante.

Sunt mai multe runde de promoții, fiecare întinsă pe câte 7 zile. Prima rundă se desfășoară între 20 – 27 octombrie, iar runda finală urmează a fi și cea mai mare – 17 – 23 noiembrie. În prima etapă sunt cuprinse peste 1000 de produse din toate categoriile, iar reducerile ajung la:

  • până la 80% pe comunicații;
  • până la 40% pe televizoare;
  • până la 40% pe electrocasnice mari;
  • până la 60% pe electrocasnice mici;
  • până la 60% pe entertainment.

În 2015, Altex și Media Galaxy au realizat vânzări de 80 milioane euro în Black Friday-ul de 1 lună pe online și offline. Așteptările sunt ca recordul să fie depășit în 2016.

Declarație oficială:

„Campania de anul trecut a fost foarte bine primită de clienții noștri, cărora am putut să le oferim o experiență cu adevărat completă și plăcută de reduceri semnificate. Am scos din ecuație așteptatul dinainte de Black Friday, trezitul cu noaptea în cap, statul la coadă și bătaia pe produse sau lipsa stocurilor. Considerăm că Black Friday este o oportunitate excelentă prin care să le propunem clienților mai mult decât prețuri foarte bune la mii de articole, asigurându-le timp suficient pentru a cântări deciziile de achiziție, dar și serviciile necesare pentru realizarea unei achiziții complete (soluții de finanțare; rezervare online – cumpărare offline; asistență 24/7 prin call center etc). Avem stocuri și ne-am pregătit temeinic pentru a ne asigura că toate comenzile sunt onorate în cel mai scurt timp și că oamenii nu vor fi nevoiți să se înghesuie în magazine pentru a cumpăra produsele dorite. Pe primul plan pentru noi este satisfacția cumpărătorului., spune Carmen Capitănescu, Marketing Director Media Galaxy.

Categorii: Anunturi
Cuvinte cheie: Black Friday, Media Galaxy
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.

Xiaomi a deschis primul său magazin oficial din România – da, operat direct de către ei și nu printr-un partener și planurile pentru 2026 la nivel local

Trebuie spus din start că deja este a nu știu câta dată când discutăm despre un magazin Xiaomi, dar..., acum este ceva diferit. Shop-ul din ParkLake Mall este operat direct de către compania chineză.

ASUS Learn and Compete 2026 sau cum îți poți arăta cunoștințele de TIC printr-un concurs desfășurat pe Kahoot! (competiție adresată liceenilor din București și 11 județe)

ASUS a oferit detaliile pentru o nouă ediție a concursului său adresat liceenilor pasionați de TIC. Toate informațiile sunt structurate în articolul de față.

Competiție pe Kahoot! cu premii de 20.000 lei de la ASUS pentru liceenii cu vârsta de minim 16 ani prin ASUS Challenge Quiz Masters

ASUS Challenge Quiz Masters se adresează liceenilor cu vârsta de minim 16 ani. Premiile sunt în valoare de 20.000 lei, iar toate detaliile sunt în articolul de față.