Un cunoscut producător de ceasuri elveţiene a lansat drept protest un ceas cu carcasă din brânză

/
/
21 ian. 17
/

O nouă lege din Elveţia obligă producătorii de ceasuri să realizeze 60% din produsul finit (componente, materiale, R&D etc.) în ţară, însă aceasta nu mulţumeşte complet producătorii clasici care realizează ceasurile în proporţie de peste 90 – 95% în Elveţia. Ei spun că au apărut foarte multe aşa numite ceasuri “Swiss Made” fabricate în China care nu le aduc onoare.

Producătorul elveţian H. Moser & Cie a lansat modelul Swiss Mad Watch cu o curea din piele de vacă şi cadran metalic inspirat din culorile steagului Elveţiei la un preţ de 17.000 de dolari, iar ca formă de protest împotriva noi legi a realizat şi o ediţie limitată pentru Swiss Mad Watch cu carcasă din brânză Vacherin Mont d’Or medaille d’or. Pentru a-i oferi rezistenţă la utilizare, brânza este acoperită cu o răşină specială.

„Ceasul nostru este un mesaj clar pentru industria de ceasuri elveţiană, pentru autorităţi şi entuziaşti: marca Swiss Made nu mai înseamnă nimic”, a declarat Edouard Meylan, CEO-ul H. Moser & Cie. Interesant este că Edouard Meylan este născut în satul în care se produce brânza utilizată în realizarea ediţiei limitate a ceasului Swiss Mad Watch.

 

PS: Am uitat să vă spun preţul ceasului cu carcasă din brânză: 1 milion de dolari.

Sursa: telegraph.co.uk
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Dreame Aqua 10 Ultra – roboți de aspirare și curățare a podelelor cu apă caldă la 45°C, compartiment cu soluție dublă, mecanism retractabil cu picior ce permite urcarea pragurilor de până la 6 cm etc

Dreame a anunțat o gamă avansată de roboți de aspirare. Seria Dreame Aqua 10 Ultra reunește tehnologic cele mai avansate soluții de la producătorul chinez.

O companie japoneză a lansat comercial o maşină de spălat oameni sub formă de capsulă (preţul însă este şocant)

Compania japoneză Science Corporation a lansat în cadrul expoziţiei universale Expo 2025 Osaka o maşină de spălat oameni sub formă de capsulă. Această idee nu este chiar nouă, Sanyo, un al producător japonez, lansând în 1970 un dispozitiv automat de spălare gândit pentru spitale, cămine de bătrâni şi persoana cu mobilitate redusă.

Unele jucării ce vin cu ChatGPT încorporat se dovedesc a fi periculoase pentru copii (avem exemplul ursuleţului de pluş ce oferă detalii sexuale)

În lume au apărut destul de multe jucării cu inteligenţa artificială încorporată, unele gândite în mod special să comunice natural cu copiii noştri. Deşi la prima vedere sună bine, mai ales că în spate ar trebui să fie un AI cu limbaj adaptat vârstei, se pare că lucrurile nu merg tot timpul cum ar trebui.