Samsung a livrat deja peste 5 milioane de unităţi Samsung Galaxy S8 şi S8 Plus

/
/
16 mai 17
/

Compania sud-coreeană a investit enorm în promovarea celor două noi flagship-uri Samsung Galaxy S8 şi S8 Plus, iar rezultatele încep să se vadă. La mai puţin de 1 lună de la primele livrări (21 aprilie) Samsung a ajuns deja la 5 milioane de unităţi vândute la nivel mondial. Informaţia vine de la un oficial sud-coreean care a confirmat acest lucru pentru o publicaţie locală.

Se pare că cererea este într-o continuă creştere, iar Samsung se aşteaptă să comercializeze până la sfârşitul celui de-al doilea trimestru cel puţin 20 milioane unităţi Samsung Galaxy S8 şi S8 Plus şi cel puţin 50 milioane unităţi în anul 2017. Până la sfârşitul lunii mai cele două terminale vor fi disponibile la comandă în peste 120 de ţări.

Samsung Galaxy S8 şi S8 Plus rămân în continuare cele mai bune telefoane cu Android la ora actuală, singurul aspect care nu convinge încă atât de mult este preţul. Mai multe detalii despre cele două device-uri găsiţi în review-urile existente pe gadget.ro.

Sursa: gsmarena.com
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Zeci de smartphone-uri şi tablete Samsung vor primi noi update-uri de securitate în luna decembrie (iată lista completă)

Samsung este un producător care de câţiva ani tratează foarte serios problema update-urilor, iar dacă ar fi să mă întrebaţi pe mine, cred că este compania cu cel mai susţinut roadmap de actualizări din lumea Android.

Samsung Galaxy Z TriFold – un pas în direcția corectă, dar și 5 puncte de întrebare

Samsung a lansat pliabilul suprem în opinia sa - Galaxy Z TriFold. Este un produs aflat la bursa zvonurilor de câțiva ani buni și uite că pe sfârșitul lui 2025 au ridicat cortina de pe acest dispozitiv.

Tableta Samsung Galaxy Tab S11 – review sau cum se comportă cel mai mare rival al iPad Air 11 (2025)

Pandemia Covid 19 a reprezentat perioada în care, cel puțin la debut, piața tabletelor a cunoscut o cerere accentuată, în principal datorită lockdown-ului.