Cea mai mare problemă a eMAG

29/06/2017

eMAG a rămas destinația no. 1 în ce privește cumpărăturile mele online. Recunosc că mai trag cu ochiul și prin alte magazine online, dar în cazul eMAG pot spune că avem un mall virtual cu multe categorii de conținut acoperite. 

Găsești de la echipament de tenis și până la orice altceva, până și motociclete sunt listate pe acolo și nu mă refer la o jucărie ci la un vehicul ca atare.

Totuși, nu am cum să nu remarc în comentariile de pe site sau în social media că o problemă este din ce în ce mai repede adusă în discuție:

Întârzierea livrării produselor. 

Sunt sigur că nu este așa, dar parcă întârzierea este și mai mare când plata ajunge a fi efectuată cu cardul. Am două comenzi plătite, iar la 4 – 5 zile distanță nu au plecat din depozit. Nu vorbesc de comenzi din Marketplace ci de produse vândute și livrate de eMAG.

Am zeci de comenzi efectuate, iar de cele mai multe ori în maxim 1 – 2 zile erau livrate în orășelul meu situat la 70 de km de București. Doar în cazuri excepționale așteptam 3 zile, cel mult.

Nu suntem într-o perioadă de vârf, în cine știe ce promoție în genul Black Friday. Teortic, vara sunt mai puține comenzi. Omul strânge banul să plece în vacanță, nu să facă achiziții online. Știu că eMAG a intrat în acționariatul Sameday Courier și ar fi cazul să găsească o soluție pentru această situație ce tinde a deveni din ce în ce mai deranjantă.

Categorii
Tag-uri
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.