Huawei renunță la telefoanele din categoria low-cost

29/07/2017

Huawei a ținut o conferință de presă pentru divizia sa de consumer business (aici sunt încadrate și telefoanele mobile). Richard Yu a făcut o declarație interesantă. 

A spus că Huawei se concentrează pe telefoanele din categoria premiun și renunță la segmentul low-end. Unul dintre smartphone-urile ce va juca un rol major în această tranziție – Huawei Mate 10, dispozitiv ce urmează a debuta în paralel cu iPhone 8.

Ambițiile sunt mari, vor să devină lideri pe segmentul de telefoane mobile până în 2020. Totuși, nu știu dacă renunțarea la segmentul low-cost îi va ajuta prea mult, dacă chiar este o strategie de bun augur pe termen lung. Samsung este lider de câțiva ani și nu s-a aruncat să renunțe la seriile de smartphone-uri ieftine ( J-urile sunt hit de vânzări în România).

Huawei se pregătește să strângă peste 140 – 150 milioane unități comercializate pe 2017, cel puțin aceasta este prognoza de până acum. Sunt în grafic, în primele 6 luni au livrat 73 milioane unități – creștere de 20.6%.

Alte date furnizate de către compania chineză:

  • creștere de 18% în Europa pe livrarea de smartphone-uri;
  • creștere de 24% în China pe livrarea de smartphone-uri;
  • creștere de peste 45% în Asia de Sud, Asia Centrală, Japonia și Coreea de Sud pe livrarea de smartphone-uri.

Creșterile sunt calculate pe prima jumătate de an din 2017 în comparație cu prima jumătate de an din 2016. Presupun că seria Y de la Huawei urmează a fi trasă pe linia moartă.

Sursa: Gizmochina.com
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.