Efectul brandului de ţară

/
/
30 iul. 10
/

Ieri s-a declanşat discuţia legată de logo-ul ales de către firma ce lucra pentru Ministerul Turismului la campania de relansare a brandului de ţară. Asta după ce la Shanghai au fost prezentate elementele ce definesc campania. Lăsăm de o parte detaliile pe care le-aţi aflat de pe tv.

Logo-ul
Sursa de inspiraţie

În online primul care şi-a dat seama că este vorba de o copie a fost autorul din spatele piticu.ro. Observaţi ce valori de trafic plus „like”-uri pe fb (vreo 290) a avut ieri. Asta după ce a fost citat ca sursă de majoritatea bloggerilor sau ziarelor ce au scris despre năzbâtia Elenei Udrea (ştiu că nu ea este de vină ci firma dar să nu verifici cu cine naiba lucrezi la o campanie ce se va ridica la zeci de milioane euro este pueril).

Eu nu înţeleg de ce avem nevoie de un „brand de ţară”. Este ca şi cum ai vinde pielea ursului din pădure. Ar trebui să atragem vizitatori iar asta este cu putinţă numai dacă avem ce să le oferim: infrastructură, preţuri bune, un gram de  civilizaţie şi multe altele. Abia apoi să ne înfoiem cu ce poate oferi România, să îi chemăm aici. Este ca atunci când chemi rudele pe la tine dar nu ai făcut curat în casă. Un articol şi mai în temă.

Categorii: Arhiva
Cuvinte cheie:
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.