Netflix testează introducerea unor abonamente ieftine doar pentru smartphone şi tabletă

24/03/2019

2018 a fost un an record pentru Netflix, compania atingând cele mai bune cifre din istoria sa:

  • venituri de 16 miliarde de dolari (+35% comparativ cu 2017);
  • profit de 1.6 miliarde de dolari;
  • 139 milioane de abonaţi (+29 milioane abonaţi comparativ cu 2017).

Pentru 2019 Netflix a anunţat creşterea investiţiilor în conţinut original, însă pentru a menţine trendul ascendent în plan financiar va implementa şi câteva modificări cu impact direct asupra utilizatorilor.

Prima şi cea mai importantă dintre ele este aceea de mărire a preţurilor abonamentelor. Deja în mai multe ţări au fost introduse aceste modificări de preţ, în România primele teste fiind demarate la începutul acestei luni.

A doua modificare la care Netflix lucrează este aceea de diversitate. Pentru că foarte mulţi utilizatori urmăresc conţinut pe smartphone sau tabletă, compania testează zilele acestea nişte abonamente mai ieftine destinate exclusiv celor două medii de redare. Primele teste se fac deja în India, acolo unde un astfel de abonament costă 3.64 dolari / lună. Marele minus al acestui tip de abonament este acela că redarea video se face doar la calitate standard.

Noul serviciu s-ar putea numi Netflix Mobile Only şi dacă testele se vor finaliza cu succes, s-ar putea implementa la nivel global până la sfârşitul acestui an.

Sursa: engadget.com
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.