Campania “Stop Hate for Profit” ia amploare. Peste 160 de companii au anunţat că nu vor mai cumpăra publicitate pe reţelele de socializare

/
/
29 iun. 20
/

Mai multe asociaţii din Statele Unite ale Americii au demarat o campanie împotriva reţelelor de socializare, una prin care se doreşte eliminarea mesajelor ce discriminează şi dezinformează. Totul a plecat de la scandalul generat de moartea lui George Floyd, iar campania este promovată sub titulatura “Stop Hate for Profit”.

Iniţial protestele şi acţiunile de boicotare au fost realizat de utilizatorii simpli şi chiar de o parte dintre angajaţii companiilor din spatele reţelelor de socializare, însă pentru că efectul generat nu a adus rezultate, oamenii au solicitat ajutorul companiilor care investesc sume importante în reclame pe reţele precum Facebook, Instagram, Twitter etc.

Răspunsul a venit mai lent, însă acum se pare că această campanie ia amploare. Până azi au răspuns peste 160 de companii din Statele Unite ale Americii, cele mai importante fiind Verizon, Unilever, Starbucks, Coca-Cola, PepsiCo, Honda, Hershey’s sau Diageo. Toate acestea au suspendat pe o perioadă de minim 30 de zile cumpărarea de publicitate pe platformele de socializare, în special pe Facebook (cea mai afectată de acest boicot).

Interesant este că această acţiune ar putea depăşi graniţele Statelor Unite ale Americii. Organizatorii campaniei “Stop Hate for Profit” vor solicita curând şi companiilor importante din Europa să se alăture acestui boicot, iar următorul pas ar putea fi chiar un boicot global.

De cealaltă parte, Facebook a recunoscut duminică că mai are multe de făcut și că se asociază cu asociații pentru drepturile civile și experți pentru a dezvolta mai multe instrumente pentru a combate ura. Facebook a arătat că investițiile în inteligența artificială i-au permis să descopere 90% din limbajul care răspândește ura înainte ca acesta să fie raportat de utilizatori.

Ce părere aveţi de această campanie “Stop Hate for Profit” ?

Sursa: profit.ro
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Patriarhia Română a lansat Trinitas Film, prima platformă de streaming video cu conţinut creştin-ortodox din lume (avem şi preţul abonamentului)

Dacă sunteţi în general o persoană credincioasă, dar timpul nu vă permite să ajungeţi foarte des la biserică, aflaţi că acum aveţi o nouă sursă de informare şi una chiar foarte bine pusă la punct.

Jocul FIFA (2026) va fi lansat anul viitor în parteneriat cu Netflix şi Delphi Interactive

Vă era dor de un nou joc din faimoasa serie FIFA? Chiar dacă parteneriatul dintre EA Sports şi FIFA a încetat de ceva timp, reprezentanţii federaţiei nu au renunţat niciodată la ideea că brandul FIFA va reveni sub o formă sau alta într-un nou joc.

Ai cumpărat un laptop sau PC și cauți Windows + Office la preț bun? Prețurile încep de la 12.25 euro pentru Windows 11 și 30.25 euro pentru Office 2021 – activate fără plata unui abonament lunar

GoDeal24 iese în față cu mai multe oferte legate de Windows și Office în diferite iterații. Mai multe detalii descoperiți în rândurile următoare.