Black Friday 2020, ziua cu cele mai multe reduceri din an, va fi organizată anul acesta pe 13 noiembrie. În România nu se păstrează tradiţia americană a Black Friday, iar de obicei ziua Z este cea în care eMAG organizează acest eveniment de shopping.
eMAG a oferit deja primele informaţii despre Black Friday ediţia 2020, iar alături de Sameday Courier (curierul de casă a celor de la eMAG), retailerul se va baza la nivel de livrare pe FAN Courier. Compania de curierat a anunţat că are aşteptări mari şi pentru anul acesta, estimând că va livra peste 500.000 de colete în prima zi după Black Friday (adică pe 14 noiembrie).
FAN Courier aşteaptă comenzi cu cel puţin 30% mai mari pentru toată luna noiembrie, printre cele mai căutate produse urmând a fi cele din categoria fashion, IT&C şi de igienă.
Compania de curierat s-a pregătit temeinic şi anul acesta, astfel că a investit 15 milioane de euro în echipamente de livrare şi gestiune a expediţiilor (4 milioane de euro pentru a înlocui cele 3.600 de dispozitive PDA aflate în dotarea curierilor + o aplicație pentru gestionarea expedițiilor de către curieri), a extins capacitatea de depozitare şi a mărit flota auto cu personalul aferent.
”Black Friday este un proiect care crește constant de la un an la altul și pentru care începem pregătirea încă de la mijlocul anului, bazându-ne pe rezultatele din anul anterior dar și pe tendințele pe care le observăm de la o lună la alta. De regulă, luna noiembrie aduce creșteri de volume de până la 40% față de media zilnică din timpul anului, aici incluzând și Black Friday care, pentru noi, se încheie la maxim două săptămâni din momentul închiderii campaniei de soldare.” a declarat Cornel Morcov, Chief Commercial Officer FAN Courier.
Compania are 7.500 de angajați și o flotă auto de 4.400 de mașini.