Care sunt cele mai inutile opţiuni existente pe maşinile actuale ?

/
/
30 oct. 21
/

Ideea acestui articol nu este una originală, inspiraţia mi-am luat-o de la un articol al celor de la jalopnik.com, site specializat pe domeniul auto. Aceştia şi-au întrebat cititorii care sunt cele mai supraevaluate opţiuni ale maşinilor moderne din prezent.

Răspunsurile nu s-au lăsat aşteptate, iar printre variante au apărut:

  • tehnologia de asistenţă a şoferului (aceasta uneori te poate mai mult încurca);
  • sistemul de navigaţie (hărţi vechi, update-uri rare, costuri mari de actualizare);
  • schimbătorul de viteze cu butoane (în momente tensionate poţi apăsa foarte uşor butonul greşit);
  • ecranele mari (pot distrage atenţia de la condus);
  • conducerea autonomă (nu face prea multe lucruri);
  • plafonul transparent care nu se deschide (ori e trapă, ori e plafon standard);
  • sistemul start & stop (nu reduce prea mult consumul de carburant);
  • padelele pentru schimbarea vitezelor (nu este o funcţie prea utilizată).

Personal din lista de mai sus mi se par complet inutile şi chiar enervante sistemul propriu de navigaţie al maşinii (prefer oricând Android Auto sau Apple CarPlay) deoarece vine cu multe lipsuri şi nu de puţine ori te poate încurca foarte rău şi sistemul start & stop (este foarte enervant deoarece vara opreşte AC-ul, iar iarna căldura, cel puţin pe maşina mea) pe care îl dezactivez imediat de cum pornesc motorul.

Vouă ce opţiuni moderne vi se par inutile la o maşină ?

Categorii: gAuto
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

De la 1 iulie 2026 se măreşte valoarea punctului de amendă (vom avea astfel amenzi de circulaţie mai mari)

După cum probabil aţi citit zilele acestea prin presă, guvernul intenţionează să mărească salariul minim pe economie de la 1 iulie 2026. Acesta va creşte de la 4050 lei, la 4325 lei (atenţie, vorbim despre salariul brut aici).

De la Dacia Logan de 5000 de euro în 2005, la Dacia Logan de 15.000 euro în 2025 (în 20 de ani preţul de plecare s-a triplat)

În septembrie 2004 Dacia începea să livreze primele unităţi ale celui mai recent model al său, Dacia Logan. „Maşina de 5000 de euro” cum era promovată atunci, a ajuns rapid la inimile românilor, iar din 2005 a fost an de an în topul celor mai bine comercializate autovehicule din România (2005 a fost primul an…

Ce anvelope de iarnă recomandați în 2025 și la cât timp sau număr de kilometri considerați că trebuiesc a fi schimbate?

Cred că deja mare parte dintre cei ce schimbă anvelopele între sezoane au făcut vizita la service sau au realizat operațiunea pe acasă. Temperaturile au coborât recent sub pragul a 0 grade Celsius, iar anvelopele de vară nu le-aș mai vedea recomandate.