Piața de căști wireless, brățări de fitness și smartwatch-uri în T3 2021 (Apple, Samsung și Xiaomi pe locurile 1, 2 și 3)

/
/
8 dec. 21
/

Piața de accesorii purtabile a crescut cu 10% în T3 2021 (1 iulie – 30 septembrie). IDC a redactat un raport cu mai multe informații (de la ponderea pe produse și până la market share-ul propriu-zis).

Am extras cele mai importante informații:

  • creștere de 10% pe piața de accesorii purtabile (căștile au fost la mare căutare – 65% din întreaga piață și creștere de 26.5%);
  • Apple și-a păstrat poziția de lider  – 28.8% din piață ca volum și 53% dacă ne raportăm la valoare;
  • Imagine Marketing este un brand low-cost din India ce a ajuns pe locul al 5-lea (brandul BoAt);
  • creștere din ce în ce mai mare pentru ceasurile smart, se face o trecere de la brățări de fitness spre ceasuri inteligente.

Top 5-ul pe piața de accesorii purtabile în ce pricește livrările din T3 2021 este format din:

  1. Apple – 39.8 milioane unități, 28.8% market share și scădere de 3.6% față de Q3 2020 (lansarea întârziată a Apple Watch Series 7 este vinovată pentru rezultate mai slabe);
  2. Samsung – 12.7 milioane unități, 9.2% market share și creștere de 13.8% față de Q3 2020;
  3. Xiaomi – 12.7 milioane unități, 9.2% market share și scădere de 23.8% față de Q3 2020;
  4. Huawei – 10.9 milioane unități, 7.9% market share și creștere de 3.7% față de Q3 2020;
  5. Imagine Marketing – 10 milioane unități, 7.2% market share și creștere de 206.4% față de Q3 2020;

Ceilalți jucători din piață – 52.2 milioane unități, cotă de piață de 37.7% și creștere de 21.6%.

Total – 138.4 milioane unități, creștere de 9.9% față de Q3 2020.

Observați că Apple joacă într-o ligă proprie. Samsung se află într-un proces de creștere, iar Xiaomi cumva în sens invers față de întreaga piață se află într-o cădere puternică. Huawei reușește printr-o minune să-și păstreze cota de piață, iar Imagine Marketing crește precum Făt-Frumos.

Interesant este că și ceilalți jucători din piață se țin destul de bine, o cotă de piață ridicată împărțită între o pleiadă de companii, o creștere peste cea a companiilor de pe primele 4 locuri etc.

Ce accesorii purtabile folosiți?

Sursa: IDC.com
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.

Smartwatch Garmin Venu 4 – review (Un ceas echilibrat, dar care putea fi mai bine poziționat ca preț)

Primul meu contact mai serios cu un produs Garmin s-a petrecut atunci când am testat amănunțit Venu X1, un smartwatch care atrage prin ecranul rectangular mare, de 2 inch, dar și prin cât de subțire este. Astăzi revin către voi cu un nou review pentru un ceas Garmin din seria Venu, fiind vorba mai exact…

Cine este Stăpânul Inelelor? Oura dă în judecată Samsung şi alte 3 branduri pentru brevete legate de inele inteligente

Oura este o companie finlandeză înfiinţată în 2013 de către Petteri Lahtela, Kari Kivela şi Markku Koskela, a cărui principal produs este inelul inteligent Oura Ring. Compania este un fel de pionier în dezvoltarea acestui segment, modelele sale de inele fiind o inovaţie constantă recunoscută la nivel global (în 2020 inelul a fost inclus în…

Garmin Bounce 2 sau cum arată un smartwatch dedicat celor mici (conectivitate LTE, urmărire a locației în timp real, afișaj luminos și colorat etc)

Garmin a lansat un smartwatch dedicat celor mic. Se numește Garmin Bounce 2, iar toate specificațiile le descoperiți în rândurile următoare.