Baby Shark, un cântec dedicat copiilor, a devenit primul clip de pe YouTube ce depăşeşte 10 miliarde de vizualizări

/
/
14 ian. 22
/

Primul video ce a depăşit bariera a 1 miliard de vizualizări pe YouTube a fost videoclipul piesei Gangnam Style a cântăreţului sud-coreean Psy. Acest clip a fost cel mai vizionat video pe YouTube pentru aproximativ 4 ani.

În urmă cu doar câteva ore a fost depăşită o nouă barieră pe YouTube. Cântecul Baby Shark, unul dedicat copiilor, este primul din lume ce depăşeşte 10 miliarde de vizualizări. Această piesă a fost compusă de cântăreaţa Hope Segoine şi a fost lansată pe YouTube în data de 17 iunie 2016 de către compania sud-coreeană Pinkfong.

httpvh://youtu.be/XqZsoesa55w

Pe locul doi, la mare distanţă de Baby Shark, se află videoclipul piesei Luis Fonsi – Despacito ft. Daddy Yanke, acesta având în prezent 7.7 miliarde de vizualizări, iar locul trei este ocupat de vdeoclipul piesei Wiz Khalifa – See You Again ft. Charlie Puth cu 5.3 miliarde de vizualizări.

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Cele mai populare căutări pe Google în 2025 – Labubu, lansarea noului iPhone, Nosferatu și inteligență artificială gratis etc

A sosit acel moment din an în care Google transmite cele mai populare căutări ale românilor pe Google. Vor apărea sute sau chiar mii de articole, unele cu glumițe care mai de care mai chinuite pe această temă.

Un nou proiect de lege intenţionează să oblige toate instituţiile statului să renunţe la adresele de e-mail comerciale (Gmail, Yahoo, Outlook etc.)

Un nou proiect de lege îşi doreşte să schimbe modalitatea de comunicare electronică a instituţiilor publice din România, unul considerat riscant în prezent.

Pentru mai mult control asupra abonaţilor, Netflix elimină în linişte funcţia de casting din aplicaţiile mobile de Android şi iOS

Netflix îşi surprinde în mod negativ abonaţii şi elimină într-o linişte totală funcţia de casting din aplicaţiile mobile de Android şi iOS.