Când este cel mai bun moment pentru a cumpăra un TV Smart? Ghidul tău pentru a economisi

Un televizor nou este una dintre cele mai mari investiții pe care le vei face. Deși nu se ridică la același nivel cu o mașină sau o casă nouă, un televizor nou este totuși un articol costisitor, mai ales dacă vrei unul dintre cele mai bune televizoare din lume. Și cum costul vieții crește pe zi ce trece, economisirea banilor este mai importantă ca niciodată.

Întotdeauna există oferte pentru televizoare, dar știai că este extrem de important când cauți un televizor nou, dincolo de unde îl cauți? Anumite perioade ale anului chilipiruri. În acest articol îți vom explica de ce și te vom ajuta să găsești cele mai bune oferte de televizoare pentru tine.

În general, există trei perioade ale anului în care este cel mai bine să cumperi un TV Smart nou: marile evenimente de vânzări, primăvara și marile evenimente sportive.

Televizoarele noi sosesc primăvara

În timp ce unele anunțuri de televizoare sunt încă o surpriză, altele sunt extrem de sigure și programate cu mult timp înainte. CES, cea mai mare expoziție de tehnologie din lume, are loc în fiecare ianuarie în Las Vegas, iar marii producători de televizoare își prezintă acolo noile produse.

Începem să vedem teasere pentru unele dintre noile televizoare în timpul iernii, înainte de începerea CES. Iar noile modele tind să fie puse în vânzare în primăvară, de obicei în martie sau aprilie. Acesta este un moment excelent pentru a cumpăra un TV Smart nou – nu numai că ai de ales dintre noile televizoare, dar este și momentul în care modelele din anul precedent beneficiază de reduceri mari pentru a face loc noului stoc.

Astfel, ai de ales: plătiți o sumă mare pentru cel mai nou și mai bun TV Smart disponibil sau economisești mult și optezi pentru modelul de anul trecut, ceea ce, în multe cazuri, ar putea fi cel mai bun lucru de făcut.

Nu uita de Black Friday sau, după caz, Cyber Monday

Aceleași evenimente mari de vânzări au loc în fiecare an: Black Friday și Cyber Monday. De obicei știm când au loc Black Friday și Cyber Monday în fiecare an și asta se întâmplă toamna.

Aceste evenimente de vânzări vin cu reduceri la un număr foarte mare de produse, dar televizoarele înregistrează adesea cele mai mari reduceri.

Un eveniment sportiv important? Reduceri mari la televizoare

Marile evenimente sportive aduc, de asemenea, mari promoții din partea unora dintre marii producători și comercianți cu amănuntul, care încearcă să te convingă să îți cumperi un televizor nou și strălucitor pentru a te bucura de acțiune. Gândește-te la Jocurile Olimpice și, bineînțeles, la turneele de fotbal precum Cupa Mondială sau Euro. 

Ce televizoare beneficiază de cele mai mari reduceri?

În general, cu cât este mai mare televizorul, cu atât este mai bună reducerea. Acest lucru duce la economii de top la televizoarele de 77 și 83 de inci – ceea ce este minunat, dar aceste tipuri de televizoare nu sunt practice pentru majoritatea oamenilor. Din fericire, există o mulțime de oferte decente și pentru TV Smart de dimensiuni mai rezonabile.

Evident, televizoarele mai vechi au mai multe șanse de a fi reduse decât cele noi – este mai probabil să găsești o reducere substanțială la un model de TV Smart din 2021 decât la unul care este nou-nouț anul acesta. Aceasta este o problemă doar dacă ești un early adopter și vrei cele mai noi televizoare cu cele mai noi tehnologii, cum ar fi QD-OLED și Mini LED. Totuși, dacă ești fericit să renunți la cele mai noi și mai bune tehnologii, există potențialul de a economisi mult.

Din fericire, nici marile mărci nu sunt imune la reduceri. De fapt, unele dintre cele mai bune oferte de televizoare sunt la modele de la Sony, LG, Samsung și Philips. Deși nu ar trebui să ignori reducerile de la branduri mai mici, precum Hisense și Toshiba.

Acest articol este susținut de către eMAG și nu a fost redactat de către echipa Gadget.ro. 

Echipa Gadget.ro
Gadget.ro este un site de știri și recenzii tech cu o vechime de peste 10 ani. În această secțiune apar articole de tip advertorial, unele dintre ele nu sunt redactate de către noi și se menționează clar în corpul materialului dacă este cazul.