Google confirmă că reclamele de 30 de secunde de pe YouTube ce nu pot fi sărite vor ajunge curând şi pe smart TV-uri

/
/
7 iun. 23
/

Dacă urmăriţi des clipuri pe YouTube de pe un smart TV, am o veste proastă pentru voi. Google a confirmat în cadrul evenimentului YouTube Brandcast că reclamele de 30 de secunde ce nu pot fi sărite vor ajunge în curând şi pe smart TV-uri.

Reclamele vor fi oferite în reprize consecutive de câte 15 secunde fiecare şi nu vor putea fi evitate. Prin această nouă metodă enervantă Google încearcă să forţeze mâna utilizatorilor să treacă pe YouTube Premium, abonamentul cu bani, dar fără reclame.

Vă reamintesc că preţurile practicate de YouTube în România sunt:

  • abonamentul YouTube Premium individual – 26 lei / lună;
  • abonamentul YouTube Premium familie – 39 lei / lună;
  • abonamentul YouTube Premium student – 15 lei / lună.

Interesant este că o statistică Statcounter susţine că aproape 50% din timpul petrecut de către utilizatori pe YouTube este realizat de pe televizoare inteligente. Este foarte clar că acest segment este important pentru Google, vorbim de sute de milioane de utilizatori la nivel global.

Tendinţa tuturor platformelor video este aceea de a-şi spori veniturile, dacă nu prin conţinut de calitate, atunci prin diverse metode mai mult sau mai puţin morale. În prezent există foarte multe alternative, opţiuni, piaţa este puternic fragmentată, aşa că fiecare încearcă să tragă cât mai mulţi bani de la utilizatorii existenţi.

Sursa: bgr.com
Categorii: Diverse
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Netflix vrea să cumpere studiourile Warner Bros. şi platforma de streaming HBO Max, iar printre propuneri este şi crearea unui pachet comun Netflix + HBO Max pentru abonaţi

Mişcări importante pe piaţa de streaming video globală, studiourile Warner Bros. şi platforma de streaming HBO Max fiind scoase la vânzare de către Warner Bros. Discovery.

30 de gadgets cu preț de până în 300 lei – ep. 13

Printre cele 30 de gadgets de astăzi veți descoperi de la o instațație smart pentru bradul de Crăciun și până la un tester pentru apă cu nota 4.83 / 5 din peste 60 de review-uri.