Brandul Fossil iese de pe piaţa ceasurilor inteligente

/
/
28 ian. 24
/

Fossil este un brand apreciat în România, în special de către doamne şi domnişoare. În urmă cu ceva ani şi soţia mea îşi cumpărase un ceas Fossil de care era tare mândră, însă după ce a trecut euforia momentului, nu l-am mai văzut prin peisaj.

Fossil şi-a încercat norocul şi pe piaţa ceasurilor inteligente, ba chiar la un moment dat era unul dintre puţinele nume din piaţă care folosea drept sistem de operare Wear OS.

Modelele Fossil nu arătau rău deloc, ba chiar erau foarte elegante, însă cel mai mare dezavantaj al smartwatch-urilor Fossil a fost întotdeauna autonomia. Mai toate modelele inteligente nu treceau bariera a 24 de ore de autonomie, aspect greu de justificat în ochii utilizatorilor.

Cu vânzări foarte modeste în ultimii ani, se pare că mai marii companiei au decis că nu mai merită efortul de a susţine prezenţa pe piaţa smartwatch-urilor, astfel că brandul Fossil se va limita în continuare doar la ceasuri tradiţionale, bijuterii şi diverse alte accesorii.

Compania va oferi în continuare suport software pentru modelele existente deja, în special celor mai recente din seria Fossil Gen 6.

Sursa: theverge.com
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Smartwatch Garmin Venu 4 – review (Un ceas echilibrat, dar care putea fi mai bine poziționat ca preț)

Primul meu contact mai serios cu un produs Garmin s-a petrecut atunci când am testat amănunțit Venu X1, un smartwatch care atrage prin ecranul rectangular mare, de 2 inch, dar și prin cât de subțire este. Astăzi revin către voi cu un nou review pentru un ceas Garmin din seria Venu, fiind vorba mai exact…

Cine este Stăpânul Inelelor? Oura dă în judecată Samsung şi alte 3 branduri pentru brevete legate de inele inteligente

Oura este o companie finlandeză înfiinţată în 2013 de către Petteri Lahtela, Kari Kivela şi Markku Koskela, a cărui principal produs este inelul inteligent Oura Ring. Compania este un fel de pionier în dezvoltarea acestui segment, modelele sale de inele fiind o inovaţie constantă recunoscută la nivel global (în 2020 inelul a fost inclus în…

Garmin Bounce 2 sau cum arată un smartwatch dedicat celor mici (conectivitate LTE, urmărire a locației în timp real, afișaj luminos și colorat etc)

Garmin a lansat un smartwatch dedicat celor mic. Se numește Garmin Bounce 2, iar toate specificațiile le descoperiți în rândurile următoare.