Record istoric de audienţă pentru piaţa de televiziune la meciul de fotbal dintre România şi Olanda

/
/
3 iul. 24
/

Ieri seară toată România a fost galbenă, toată ţara a sperat că tricolorii vor face încă o surpriză şi că EURO 2024 va fi europeanul nostru. Nu a fost să fie aşa, deşi băieţii au jucat cu dăruire, Olanda a fost mai bună.

Fotbalul este sportul rege fără doar şi poate, iar acest lucru s-a observat şi în audienţele record obţinute de Pro TV în faza grupelor. Şi totuşi, meciul România – Olanda vă rămâne în istorie nu doar în inimile pasionaţilor, ci şi în istoria pieţei de televiziune din ţara noastră.

Audienţa Pro TV în intervalul 19:00 – 21:00 a fost de 4.870.000 români, record pentru postul de televiziune, iar audienţa pe segmentul comercial (21-54 ani) a fost una istorică de 1.997.000 români. Niciodată în istoria televiziunii din România nu s-a depăşit cota de piaţă de 80% pe publicul comercial, cifră pe care Pro TV a reuşit să o obţină (81.6% mai exact).

Practic, în cele două ore ale meciului dintre România şi Olanda, 8 din 10 români care aveau televizorul deschis, s-au uitat la meci.

Pentru Pro TV acest lucru se traduce şi în încasări record din publicitate. Se estimează că încasările postului de televiziune doar după acest meci de fotbal se situează undeva între 950.000 şi 1.200.000 euro (un alt record pentru piaţa de televiziune din România). În intervalul alocat reclamelor, Pro TV a difuzat aproape 35 de reclame.

Surse: paginademedia 1, 2
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Netflix vrea să cumpere studiourile Warner Bros. şi platforma de streaming HBO Max, iar printre propuneri este şi crearea unui pachet comun Netflix + HBO Max pentru abonaţi

Mişcări importante pe piaţa de streaming video globală, studiourile Warner Bros. şi platforma de streaming HBO Max fiind scoase la vânzare de către Warner Bros. Discovery.

30 de gadgets cu preț de până în 300 lei – ep. 13

Printre cele 30 de gadgets de astăzi veți descoperi de la o instațație smart pentru bradul de Crăciun și până la un tester pentru apă cu nota 4.83 / 5 din peste 60 de review-uri.