Poşta Română şi-a externalizat Serviciul cu Clienţii (call center) în Republica Moldova

/
/
24 iul. 24
/

Dacă vreodată aţi fost nevoiţi să sunaţi în call center-ul celor de la Poşta Română şi aţi aşteptat prea mult sau nu aţi fost mulţumiţi de ajutorul primit, aflaţi că acest lucru se va schimba, deoarece Poşta Română şi-a externalizat acest serviciu către un partener specializat din Republica Moldova.

Cu un volum zilnic de 2000 de apeluri și peste 200 de e-mailuri, operatorul naţional de servicii poştale şi de curierat promite că noul call center va răspunde prompt şi profesionist, timpul mediu de aşteptare urmând a fi de aproximativ 30 de secunde.

Implementarea noului sistem a fost posibilă datorită utilizării unui software telefonic performant și a unui sistem avansat de CRM (Managementul Relațiilor cu Clienții), care permit identificarea rapidă și eficientă a problemelor și soluționarea promptă a solicitărilor clienților.

,,Externalizarea serviciilor de Call Center reprezintă un pas esențial în strategia noastră de modernizare și adaptare la nevoile clienților noștri. Suntem încrezători că, alături de parteneri profesioniști și respectați pe piața de profil, reușim să oferim un nivel superior de servicii și să consolidăm încrederea clienților în Poșta Română,” a declarat Valentin Ștefan, Directorul General al Poștei Române.

Nu vreau să fiu înţeles greşit, însă sper că cei din call center vor vorbi limba română pură şi spun asta deoarece în limba română vorbită peste Prut există foarte multe regionalisme şi cuvinte amestecate cu unele împrumutate din limba rusă. În plus există şi un accent diferit, tocmai de aceea este foarte important să existe un canal de comunicare cu cât mai multe lucruri în comun.

Sursa: posta-romana.ro
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Boxe pasive DALI Kupid – review (Sunet de 5 stele la un preț accesibil!)

„Salut, eu sunt Darius și am o problemă!”. Da, trebuie să recunosc că de absolut fiecare dată când am ocazia de a testa un produs din zona audio, în special boxe și căști, ajung să petrec mult prea mult timp ascultând și tot ascultând… Asta fiindcă, așa cum am deschis acest articol, am o problemă:…

Chinezii de la CATL şochează şi anunţă că în 3 ani vor exista nave transportatoare de containere cu propulsie electrică şi baterii, compatibile cu rutele transoceanice

Industria de transporturi maritime este unul dintre cei mai mari poluatori la nivel global (peste 700 de milioane de tone de CO2 anual), iar momentan pentru aceasta se caută soluţii alternative. În acest caz propulsia electrică nu este încă o opţiune, însă în China se lucrează intens la schimbarea acestui lucru.

S-au scumpit din nou biletele de tren (pe distanţa Brăila – Bucureşti mai merită să mergi cu trenul ca adult doar singur şi doar la clasa a 2-a, în orice alt scenariu, maşina este mai ieftină)

Am aflat că s-au scumpit din nou biletele de tren, de data aceasta cu 9.88%, adică s-a ţinut cont de indicele preţurilor de consum (IPC). Se pare că aceasta este a patra scumpire din vara anului 2022 şi până în prezent.