Ai un televizor LG cu rezoluţie UHD, nu mai vechi de 2018, ce rulează cel puţin webOS 4.0? Din 9 septembrie vei putea activa oferte interesante cu multe gratuităţi la nivel de streaming

01/09/2024

LG Electronics a anunţat că platforma webOS împlineşti 10 ani de la lansarea iniţială pe televizoarele LCD şi OLED ale companiei, iar pentru a marca acest eveniment lansează campania globală LG Streaming Week.

În perioada 9 septembrie – 13 octombrie proprietarii de televizoare LG din 44 de ţări (inclusiv România) vor beneficia de o serie de oferte interesante cu multe gratuităţi la nivel de streaming. Pentru a beneficia de această campanie, trebuie să aveţi un televizor LG cu rezoluţie UHD, nu mai vechi de 2018, care să ruleze cel puţin webOS 4.0. La campanie mai pot participa şi utilizatorii dispozitivelor StanbyME și StanbyME Go.

Practic, începând cu 9 septembrie, în fiecare săptămână veţi primi noi oferte, unele mai atractive, altele mai puţin interesante. Iată care sunt cele mai importante dintre acestea:

  • 3 luni gratuite pentru abonamentul L în cazul noilor abonaţi ai platformei SWEET.TV;
  • 3 luni gratuite la pachetul promoţional adresat noilor utilizatori ai platformei Megogo;
  • 3 luni gratuite pentru abonament Apple Music;
  • 1 lună gratuită pentru noii abonaţi Baby Shark World;
  • 1 lună gratuită pentru noii abonaţi Crunchyroll;
  • 1 lună gratuită pentru noii abonaţi Blacknut.

Mare atenţie că fiecare ofertă are condiţiile ei de eligibilitate şi de disponibilitate. Este foarte important să urmăriţi toate detaliile pe lg.com/lgstreamingweek, cât şi pe pagina dedicată de pe ecranul televizorului vostru.

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.