Sunt deranjante reclamele existente în cadrul abonamentelor accesibile ale serviciilor de streaming video (Max, SkyShowtime)?

12/11/2024

Începând cu 2024 au apărut şi în România primele abonamente cu reclame din partea unor servicii de streaming video cunoscute.

În prezent doar Max (fostul HBO Max) şi SkyShowtime au astfel de abonamente, unele ce costă 4.99 euro / lună, respectiv 3.99 euro / lună. Disney+, deşi a schimbat grila de abonamente, nu a introdus unul cu reclame, Netflix are abonamentele neschimbate (momentan fără reclame), iar Amazon Prime Video costă 13.99 lei / lună de vreo 3 ani (deci fără reclame).

Cu ocazia Black Friday 2024 am accesat şi eu la Digi extraopţiunea HBO cu 50% reducere în primele 12 luni. Prin intermediul acestui operator primeşti acces la aplicaţia de streaming video Max doar în varianta Basic with Ads, astfel că există reclame.

În weekend m-am uitat la două filme, la primul nu am primit nicio reclamă, în timp ce la al doilea am primit în cele aproximativ 2 ore fix două calupuri publicitare a câte 45 de secunde fiecare. Nu mi s-au părut nici multe, nici deranjante. Acum nu ştiu dacă aşa este tot timpul, însă dacă se menţine o limită de 2-3 intervenţii scurte pe parcursul unui film, nu este rău deloc.

Voi ce experienţe aveţi cu aceste abonamente cu reclame? Sunt deranjante sau (pentru moment) sunt în limita bunului simţ?

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.