Cât costă Renault Captur și Renault Symbioz cu noua motorizare full hybrid e-tech de 160 CP?

gAuto
/
/
13 mai 25
/

Renault se află într-o poziție fruntașă în ce privește vânzările de hibride la nivel european – locul 2 și 750.000 de vehicule full hybrid vândute în ultimii 5 ani.

Full Hybrid E-Tech a fost dezvoltat în 2021 și au depus peste 150 de brevete la momentul respectiv. Renault afirmă că au folosit tehnologia din Formula 1 pe partea de recuperare și regenerare de energie. A debutat de-a lungul timpului pe diverse modele de la Clio și până la Rafale.

Sunt combinate două motoare electrice și unul pe benzină:

  • Cele două motoare electrice – unul de 36 kW și altul de tip HSG – High-Voltage Starter Generator de 15 kW;
  • Motor pe benzină de 1.8 litri cu 4 cilindri de 80 kW / 109CP.

Sunt cuplate la o cutie multi-modală fără ambreiaj și o baterie de 1.4 kWh. Renault afirmă că acest tip de cutie este mai simplă mecanic și deci mai fiabilă în timp. Cutia a fost reglată să schimbe rapid și lin, schimbarea treptelor de viteză s-ar face silențios, cu vibrații reduse și un zgomot mai redus al motorului. Ajută și noul schimbător electronic de viteze denumit e-shifter.

Consumul de carburant ar ajunge la 4.4 litri / 100 km pentru Renault Captur și 4.6 litri / 100 km pentru Renault Symbioz. Capacitatea de remorcare pentru agregatul de 160CP crește de la 750 kg la 1000 kg.

Prețurile pentru Renault Captur HEV:

Renault Captur evolution E-tech full hybrid de 160 CP – 24.690 euro cu TVA inclus;

Renault Captur techno E-tech full hybrid de 160 CP – 26.740 euro cu TVA inclus;

Renault Captur esprit alpine E-tech full hybrid de 160 CP – 29.540 euro cu TVA inclus.

Prețurile pentru Renault Symbioz:

Renault Symbioz evolution E-tech full hybrid de 160 CP – 27.950 euro cu TVA inclus;

Renault Symbioz techno E-tech full hybrid de 160 CP – 30.050 euro cu TVA inclus;

Renault Symbioz esprit alpine E-tech full hybrid de 160 CP- 32.050 euro cu TVA inclus;

Renault Symbioz iconic E-tech full hybrid de 160 CP – 33.550 euro cu TVA inclus.

Categorii: gAuto
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.

Uniunea Europeană a cedat şi renunţă la planul ca din 2035 să avem doar maşini electrice (cum se prezintă noua propunere?)

În foarte scurt timp se va oficializa o decizie despre care am tot vorbit în ultima perioadă, una care a fost luată la presiunea industriei auto europene.

Cât costa noua Dacia cu autonomie ce ajunge pâna la aproape 1600 de kilometri?

În luna octombrie cei de la Dacia au anunţat noua gamă de modele, marca românească aducând versiuni facelift pentru Dacia Sandero, Sandero Stepway, Jogger şi Logan.

Ce model este Mașina Anului 2026 în România?

Nici nu am mai avut timp să vă spun acum câteva zile care au fost cele 7 finaliste Mașina Anului 2026 în România, cele care s-au înfruntat astăzi pentru titlul suprem... Așa că, fără a mai face o introducere plictisitoare, pot să pun aici nu doar cele 7 finaliste, ci și ordinea în care acestea…