Škoda a prezentat conceptul Vision O, cel pe baza căruia va fi creată viitoarea generaţie de Škoda Octavia

gAuto
/
/
9 sept. 25
/

Škoda Octavia a fost lansată prima dată în 1959, însă aceasta a devenit un succes uriaş abia după relansarea din 1996. De atunci şi până în prezent au fost vândute peste 7.5 milioane unităţi în peste 60 de pieţe din întreaga lume.

Škoda Octavia este fără doar şi poate cel mai bine vândut model al celor de la Škoda, iar povestea continuă.

În cadrul Salonului Auto de la Munchen, Škoda a prezentat noul concept Vision O, cel pe baza căruia va fi creată viitoarea generaţie de Škoda Octavia (se estimează că lansarea sa va avea loc undeva în 2028).

Pentru Vision O, echipa de creaţie a respectat limbajul de design Modern Solid şi a pus accent pe minimalism şi estetică futuristă. Conceptul vine cu o lungime de 4850 milimetri şi un portbagaj de 650 de litri, deci viitoarea Škoda Octavia ar trebui să fie puţin mai lungă decât actuala generaţie.

La interior avem simplitate şi un ecran uriaş de 47.2 inci (1.2 metri) ce se întinde pe toată lăţimea bordului. Există şi un sistem multimedia generos, zone de încărcare prin inducţie şi chiar un asistent virtual.

Mai multe detalii tehnice nu au fost oferite, însă avem imagini din belşug, unele pe care vă las să le admiraţi:

Sursa: automarket.ro

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.