David Zaslav, CEO-ul Warner Bros. Discovery, a participat recent la o conferinţă în San Francisco, iar în cadrul acesteia a evidenţiat că rezultatele platformei de streaming video HBO Max nu sunt mulţumitoare.
HBO Max trebuie să genereze mai multe venituri, iar acest lucru se va întâmpla în perioada următoare prin două mari metode:
- campanie agresivă de blocare a share account-ului (am detaliat acest subiect într-un articol anterior);
- măriri de preţ (David Zaslav a transmis că, citez: “credem că avem un preţ mult prea mic”).
CEO-ul Warner Bros. Discovery a confirmat că până acum compania nu a forţat blocarea share account-ului deoarece a încercat să îi lase pe oameni să se îndrăgostească de conţinutul existent pe HBO Max.
Estimările spun că HBO Max va ajunge în 2026 în peste 150 de milioane de case la nivel global, iar pe măsură ce „oamenii devin din ce în ce mai îndrăgostiți de calitatea pe care o avem, de serialele pe care le avem și de oferta pe care o avem”, vor creşte şi preţurile (să ne aşteptăm astfel la noi scumpiri anul viitor).
În România platforma de streaming video are următoarele abonamente:
Basic – 4.99 euro / lună sau 49.90 euro / an;
- va include publicitate;
- utilizatorii vor putea folosi 2 dispozitive simultan;
- conţinutul va fi redat în format FullHD;
Standard – 6.99 euro / lună sau 69.90 euro / an;
- utilizatorii vor putea folosi 2 dispozitive simultan;
- conţinutul va fi redat în format FullHD;
- va permite descărcarea în format offline pentru până la 30 de titluri.
Premium – 9.99 euro / lună sau 99.90 euro / an.
- utilizatorii vor putea folosi 4 dispozitive simultan;
- conţinutul va fi redat în format FullHD sau 4K;
- sonorizare Dolby Atmos;
- va permite descărcarea în format offline pentru până la 100 de titluri.
Sursa: hollywoodreporter.com