Dacă în perioada imediat următoare veţi găsi prin ofertele retailerilor locali electrocasnice Dreo, aflaţi că acest brand nu este o marcă proprie a unui comerciant, ci un nume de sine stătător, unul ce aparţine de producătorul chinez Hesung Innovation.
Acesta şi-a anunţat recent decizia de a-şi extinde prezenţa pe mai multe pieţe europene, inclusiv în România. Dreo va intra oficial în ţara noastră în perioada imediat următoare, cel mai probabil până la final de an.

Hesung Innovation produce şi vinde sub brandul Dreo electrocasnice precum ventilatoare, aeroterme, purificatoare de aer, umidificatoare, radiatoare, cât şi câteva electrocasnice de bucătărie (aparate de cafea, aparate de spumare, air fryere etc.).
Compania este una destul de nouă pe piaţă, aceasta fiind înfiinţată în anul pandemiei de către Lihu Wei, fostul CEO al producătorului chinez de electronice Sunvalley Group. Aceasta are sub 200 de angajaţi şi a atras până acum peste 15 milioane de dolari de la investitori, printre care Niuerli Capital, ZhenFund, Source Code Capital, Jiupai Capital și Dayone Capital.

Sursa: profit.ro