Pe 9 octombrie este sărbătorită anual „Ziua Mondială a Poştei”, iar cu această ocazie, Poşta Română a anunţat lansarea unei noi identităţi vizuale.
Reprezentanţii companiei susţin că noua identitate vizuală este mai mult decât o schimbare de imagine, este o declarație de intenție. Ea anunță o viziune pe termen lung, care repoziționează Poșta Română drept o companie modernă, competitivă și relevantă pentru următoarele decenii.
Noua strategie de repoziționare a Poștei Române este construită pe trei piloni majori:

- Ghișeu Universal – infrastructura esențială de relație între cetățeni, companii și instituțiile statului;
- Curierat și logistică – dezvoltarea unei rețele moderne de hub-uri logistice, competitive pe piața e-commerce și last-mile;
- Servicii financiar-bancare – soluții digitale rapide, sigure și accesibile pentru toți clienții.
Şi pentru că am adus aminte de serviciile de curierat şi logistică, aflaţi că în cadrul aceluiaşi eveniment, Poşta Română a lansat şi noul brand de curierat rapid „Zor de la Poşta Română”.
Valentin Ştefan, Directorul General al Poştei Române, a declarat presei că ”Zor este DHL-ul Poștei Române, este cum este GLS pentru Poșta Marii Britanii. Nicio companie, nicio Poștă nu rezistă pe piață dacă rămâne în granițele interne.”
Procesul de rebranding a fost realizat în parteneriat cu INOVEO Concept, agenție românească de prestigiu, recunoscută pentru portofoliul său bogat de proiecte de brand de anvergură.

Surse: posta-romana.ro, economica.net