Cosmote a lansat extraopţiunea Full Power

/
/
13 sept. 12
/

Cosmote România a lansat astăzi o nouă extraopţiune pentru cartelele preplătite denumită Full Power. Cu această extraopţiune, clienţii Cosmote beneficiază de 180 de minute naţionale şi internaţionale/SMS-uri naţionale, 3.000 de minute/SMS-uri în reţea, 3.000 de minute în reţeaua Romtelecom şi 25 MB trafic de date incluse, totul cu doar 8 euro/lună.

Minutele internaţionale incluse în această ofertă pot fi folosite pentru apelurile pe mobil către Italia, Spania, Franţa, Ungaria, Germania, Marea Britanie, SUA, Canada şi Israel, iar minutele incluse pentru apelurile către reţelele fixe pot fi utilizate în statele Uniunii Europene, SUA, Canada şi Israel.

În plus, pentru doar 1 euro/lună suplimentar, clienţii Cosmote vor mai primi 20 de minute naţionale şi internaţionale/SMS-uri naţionale şi 125 MB trafic de date. Extraopţiunea Full Power este disponibilă promoţional până la data de 27 septembrie.

Sursa: capital.ro
Categorii: Cosmote
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Clickshop.ro oferă reduceri de peste 63% la tabletele branduite Cosmote

Se pare că Telekom doreşte să scape de stocurile cu tablete mai vechi branduite Cosmote şi le vinde prin intermediul site-ului clickshop.ro cu reduceri ce pleacă de la 63%.

Telekom România a achiziţionat pachetul ce permite transmiterea meciurilor din UCL şi EL

Se pare că sfârşitul de an este cel al achiziţiilor pe piaţa media din România. Dacă cei de la RCS&RDS achiziţionează posturi radio, Telekom România a bătut palma pentru a transmite meciurile din Champions League şi Europa League pentru perioada 2015 – 2018. În urma acestei achiziţii, meciurile destinate canalelor cu plată vor fi transmise…

Telekom Speedsurfer – primul smartphone sub brandul Telekom România

După ce în urmă cu câteva săptămâni Cosmote România a devenit Telekom România, majoritatea acţiunilor acestei companii au fost îndreptate către campanii de marketing şi publicitate bogate în detalii astfel încât clienţii să vadă cu ce intră nou pe piaţă. Începând de astăzi aceştia vor putea pune la dispoziţia clienţilor săi şi primul smartphone realizat…