Abonamentul Netflix cu reclame va fi lansat în anumite ţări din 3 noiembrie, iar preţul se anunţă destul de mic

/
/
13 oct. 22
/

Ştim de ceva timp că Netflix lucrează la un abonament mai ieftin, dar cu reclame şi iată că a sosit momentul să aflăm toate detaliile oficiale ale acestuia.

Netflix a anunţat în urmă cu doar câteva ore că noul abonament se va numi Netflix Basic with Ads şi va fi disponibil începând cu data de 3 noiembrie în următoarele ţări: Statele Unite, Australia, Brazilia, Canada, Franța, Germania, Italia, Japonia, Coreea, Mexic, Spania și Regatul Unit al Marii Britanii şi al Irlandei de Nord.

Preţul acestui abonament variază destul de mult, în Europa, zonă de interes şi pentru noi, se va situa între 4.99 euro / lună în Germania şi 5.99 euro / lună în Franţa. Netflix Basic with Ads va fi disponibil în România din prima parte a anului viitor, iar preţul se va situa undeva între cele două extreme menţionate mai devreme.

Care sunt principalele caracteristici ale abonamentului Netflix Basic with Ads ?

  • reclamele vor avea între 15 şi 30 de secunde;
  • reclamele vor fi disponibile 4-5 minute pe oră;
  • Netflix nu va permite accesul la întreaga librărie de conţinut;
  • conţinutul va putea fi urmărit la o rezoluţie maximă HD (720p);
  • abonaţii nu vor putea descărca offline conţinut de pe platformă.
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Un grup de hackeri a anunţat că a furat 86 de milioane de piese din baza de date Spotify, adică 99.6% din toate ascultările de pe platforma de streaming audio

Un grup de hackeri cunoscut drept „Anna’s Archive” a anunţat că a spart baza de date a gigantului suedez Spotify şi a furat aproape 300 TB de date.

Patriarhia Română a lansat Trinitas Film, prima platformă de streaming video cu conţinut creştin-ortodox din lume (avem şi preţul abonamentului)

Dacă sunteţi în general o persoană credincioasă, dar timpul nu vă permite să ajungeţi foarte des la biserică, aflaţi că acum aveţi o nouă sursă de informare şi una chiar foarte bine pusă la punct.

Jocul FIFA (2026) va fi lansat anul viitor în parteneriat cu Netflix şi Delphi Interactive

Vă era dor de un nou joc din faimoasa serie FIFA? Chiar dacă parteneriatul dintre EA Sports şi FIFA a încetat de ceva timp, reprezentanţii federaţiei nu au renunţat niciodată la ideea că brandul FIFA va reveni sub o formă sau alta într-un nou joc.