Activezi şi câştigi – Campania Cosmote cu premii de peste 500.000 de euro

/
/
14 mart. 12
/

Cosmote a iniţiat o nouă campanie ce are ca scop promovarea opţiunii MINI. De data aceasta campania oferă şi foarte multe premii zilnice a căror valoare totală depăşeşte 500.000 de euro.

Pentru a participa la campania “Activezi şi câştigi” trebuie să îţi activezi opţiunea MINI printr-un SMS fără text la 2012. După ce activează opţiunea, utilizator are şansa de a câştiga prin tragere la sorţi unul dintre premiile zilnice de 400 de euro (zilnic se pot câştiga premii în valoare totală de 10.000 de euro). În plus, dacă se activează mai multe opţiuni MINI în decursul unei ore de la prima activare, premiul ce poate fi câştigat de utilizatorul respectiv se dublează, ajungând la 800 de euro. Mai există şi premii speciale (40 de smartphone-uri şi 20 de tablete) şi desigur Marele Premiu de la extragerea finală de 40.000 de euro. Campania “Activezi şi câştigi” durează 50 de zile.

Opţiunea MINI oferă utilizatorilor 50 de minute în reţea, 50 de SMS-uri în reţea şi 15 MB trafic de internet pe mobil, totul pentru doar 0,99 euro (TVA inclus). Opţiunea este disponibilă doar 2 zile din momentul activării.

Sursa: cosmote.ro , VIA connect.ro
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Clickshop.ro oferă reduceri de peste 63% la tabletele branduite Cosmote

Se pare că Telekom doreşte să scape de stocurile cu tablete mai vechi branduite Cosmote şi le vinde prin intermediul site-ului clickshop.ro cu reduceri ce pleacă de la 63%.

Telekom România a achiziţionat pachetul ce permite transmiterea meciurilor din UCL şi EL

Se pare că sfârşitul de an este cel al achiziţiilor pe piaţa media din România. Dacă cei de la RCS&RDS achiziţionează posturi radio, Telekom România a bătut palma pentru a transmite meciurile din Champions League şi Europa League pentru perioada 2015 – 2018. În urma acestei achiziţii, meciurile destinate canalelor cu plată vor fi transmise…

Telekom Speedsurfer – primul smartphone sub brandul Telekom România

După ce în urmă cu câteva săptămâni Cosmote România a devenit Telekom România, majoritatea acţiunilor acestei companii au fost îndreptate către campanii de marketing şi publicitate bogate în detalii astfel încât clienţii să vadă cu ce intră nou pe piaţă. Începând de astăzi aceştia vor putea pune la dispoziţia clienţilor săi şi primul smartphone realizat…